۰ نفر
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹
بارش در این استان‌ها ادامه دارد

ایلنا نوشت: مدیر کل سازمان هواشناسی از بارش باران تا پایان هفته در نیمه شرقی و شمالی کشور خبر داد و گفت: در این مناطق مه‌گرفتگی، لغزندگی جاده‌ها، کولاک برف در گردنه‌های برف‌گیر و اختلال تردد در محورهای مواصلاتی پیش‌بینی می‌شود.

«صادق ضیاییان» مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوا گفت: پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به سامانه بارشی که در حال حاضر در کشور فعال است، بارش‌های شدیدی امروز در استان‌های بوشهر، فارس، گیلان و مازندران، هرمزگان، زنجان، تهران،‌البرز، قزوین، استان مرکزی، یزد و سمنان و قم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه این بارش‌ها تا چهارشنبه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در روز چهارشنبه در استان‌های گلستان،‌ مازندران، سمنان، یزد،‌ کرمان، خراسان رضوی بارش‌های شدید پیش‌بینی می‌شود. این سامانه در روز چهارشنبه بیشتر در بخش شرقی کشور فعال خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه این سامانه تا پایان هفته از کشور خارج خواهد شد، تصریح کرد: این سامانه در پایان هفته بیشتر در استان‌های ساحلی دریای خزر وجود دارد و در دیگر مناطق بارش پیش‌بینی نمی‌شود.

ضیاییان یادآور شد: در نقاطی که احتمال بارش وجود دارد، مه‌گرفتگی، لغزندگی جاده‌ها، کولاک برف در گردنه‌های برف‌گیر و اختلال تردد در محورهای مواصلاتی پیش‌بینی می‌شود.

۴۷۲۳۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1322860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =