شیری: جدایی از پرسپولیس را تکذیب می‌کنم

فارس نوشت: مهدی شیری، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در تیم‌های بزرگ همیشه شایعه وجود دارد اما من قویا جدایی‌ام از پرسپولیس را تکذیب می‌کنم.

در خصوص شرایط تیم پرسپولیس قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان و شایعاتی که در خصوص فسخ قراردادش با پرسپولیس مطرح شده بود، صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

در روزهای تعطیلی لیگ از شرایط پرسپولیس بگو.

خوشبختانه در این مدت زیر نظر کادر فنی تمرینات خیلی خوب و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و الان در وضعیتی قرار داریم که کاملا آماده بازی با نفت مسجدسلیمان هستیم.

البته یک بازی تدارکاتی شما هم که لغو شد.

بله متاسفانه  آقای کالدرون در برنامه خود یک بازی تدارکاتی در نظر گرفته بود، اما به دلیل اینکه تیم‌هایی که مدنظر او قرار بازی داشتند، به همین دلیل نتوانستیم بازی تدارکاتی با تیمی برگزار کنیم. این موضوع باعث شد تا یک بازی درون‌تیمی انجام دهیم که بازی سنگینی هم بود.

از وضعیت خودت بگو.

خدا را شکر که شرایط خودم خیلی خوب است و کاملا آماده هستم تا به پرسپولیس کمک کنم. همه تلاشم را می‌کنم تا پرسپولیس به موفقیت برسد و این از هر چیزی مهم‌تر است.

روز جمعه باید به مصاف نفت مسجدسلیمان بروید و حتما می‌دانی که این تیم تا اینجا نه در لیگ برتر و نه در جام حذفی هیچ باختی نیاورده.

‌بله، از وضعیت این تیم شناخت داریم و آنها تیم خیلی خوبی هستند. همین‌که در بازی‌های خود باختی نیاورده‌اند، نشان می‌دهد که چه شرایط خوبی دارند. با این همه ما در زمین خودی و مقابل هوادارانمان بازی می‌کنیم. ما پرسپولیس هستیم و شاید کار سخت باشد اما برای گرفتن سه امتیاز این بازی همه تلاش خودمان را خواهیم کرد تا دست پر از زمین بیرون بیاییم.

یک جلسه در تمرینات تیم حضور نداشتی که این مسئله باعث شد شایعه فسخ قراردادت با پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی به گوش برسد. واکنش خودت به این شایعات چیست؟

من قویا این شایعات را تکذیب می‌کنم و هیچ بحثی در این خصوص نداشته‌ام. به هر حال در تیم‌های بزرگ بازی کردن این سختی‌ها را هم دارد و شایعات زیادی درباره بازیکنان به راه می‌افتد. هر چند که نمی‌توان همه شایعات را هر روز تکذیب کرد. من هیچ مشکلی با پرسپولیس ندارم و مثل همیشه با تمام توان در خدمت این تیم و هواداران خوبش خواهم بود. متاسفانه برخی‌ها با به راه انداختن این شایعات اهداف خاصی را دنبال می‌کنند اما مطمئن باشید که این مسائل شایعه است و صحت ندارد.

یک سوم از لیگ برتر گذشته و می‌خواهیم نظرت را در خصوص ارزیابی خودت از عملکرد تیم‌تان در لیگ برتر بدانیم.

به هر حال کادر فنی تیم ما تغییر زیادی کرد و برای شناخت بیشتر تیم نیاز به زمان داشت. خوشبختانه کادر فنی خیلی مطرح و نامداری بالای سر ما قرار دارد و از آنها خیلی چیزها یاد گرفته‌ایم. به نظر من کادر فنی ما نیاز به زمان داشت تا بتواند با وضعیت تیم و شرایط کلی فوتبال ایران آشنا شود که فکر می‌کنم این اتفاق هم رخ داده است. با روندی که داریم فکر می‌کنم شرایط تیم از این به بعد خیلی بهتر خواهد شد و امیدوارم با نتایجی که می‌گیریم دل هواداران‌مان شاد شود.

چقدر امیدوار هستی که بتوانید در نیم فصل قهرمان شوید؟

ما برای رسیدن به عنوان قهرمانی در نیم فصل تلاش می‌کنیم و این مسئله برای ما خیلی مهم است. ما باید در بازی‌های باقی‌مانده 3 امتیازهای لازم را بگیریم و تلاش می‌کنیم تا بتوانیم در نیم فصل قهرمان شویم اما شک نکنید همه اعضای باشگاه و تیم در این راه تلاش زیادی خواهند کرد.

رقبای پرسپولیس در راه قهرمانی را امسال چطور می‌بینی؟

به هر حال شرایط امسال خیلی سخت‌تر شده و تیم‌های بیشتری مدعی هستند اما ما به سایر تیم‌ها کاری نداریم و فقط به بازی‌های خودمان فکر می‌کنیم. طبعا رقبای سختی خواهیم داشت و فکر می‌کنم چند تیم بالای جدول از حالا شانس زیادی برای قهرمان شدن دارند، اما همان‌طور که گفتم برای ما فقط بازی‌های خودمان مهم است و تلاش می‌کنیم تا حداکثر امتیاز را در بازی‌ها بگیریم و کاری به سایر تیم‌ها نداریم.

255 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1322878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =