پلیس مقتدرانه با هرگونه شرارت و اخلال در نظم عمومی برخورد خواهد کرد

ایلنا نوشت: فرمانده انتظامی شرق استان تهران با تأکید بر برخورد قاطع و قانونی نیروی انتظامی با اخلال گران نظم و امنیت و تخریب کنندگان اموال عمومی، گفت: نیروی انتظامی با افرادی که قصد تعرض و ایراد خسارت به اموال عمومی و مردم را داشته باشند، با قاطعیت برخورد می کند.

سردار  کیومرث عزیزی در پی اجرای طرح اصلاح قیمت سوخت از طرف دولت اظهار داشت : طی چند روز گذشته عده ای تحریک شده و فریب خورده معاندان که مشخصا بر اساس سازماندهی مشخص از طرف سرویس های بیگانه بودند، قصد داشتند تا با اقدامات خرابکارانه در سطح استان ایجاد ناامنی کنند که با هوشیاری مردم و مسئولان بحمدالله به هدف شوم خود دست پیدا نکردند.

وی ادامه داد: با تلاش های ویژه نیروی انتظامی و سایر نیروهای امنیتی و همچنین هوشیاری و همکاری خوب مردم تعدادی از این افراد معاند و شرور که اماکن عمومی را مورد تخریب قرار داده بودند، دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه خوشبختانه در حال حاضر هیچ گونه مشکلی در جایگاه های سوخت سطح استان وجود ندارد و سوخت رسانی به صورت منظم در حال انجام است، گفت: در سطح استان آرامش و امنیت کامل برقرار است.

وی با تاکید بر رویکرد پلیس مبنی بر افزایش اتحاد و همدلی با مردم تصریح کرد: یکی از جنبه های مهم اقدامات پلیس در جامعه، اعتمادسازی، ایجاد وحدت و همدلی است؛ چرا که هر چه این وحدت و یکی شدن قوی تر و مستحکم تر شود، امنیت کشور پایدارتر خواهد بود.

این مقام ارشد انتظامی، ضمن تاکید بر حفظ اقتدار در اجرای ماموریت ها گفت: اقتدار پلیس همواره برای تبهکاران و مهربانی و عطوفت پلیس برای عامه مردم است لذا در این راستا به کسانی که بخواهند با سوء استفاده از موقعیت کنونی کشور به اموال عمومی و خصوصی خسارت وارد کنند و در جامعه ایجاد ناامنی نمایند، هیچ فرصت خودنمایی و قدرت نمایی نخواهیم داد و با اقتدار برخورد خواهیم کرد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه پلیس امنیت و آسایش مردم را مهمترین وظیفه خود می داند اظهار داشت: تلاش برای خدمت به مردم که صاحبان اصلی انقلاب هستند بسیار حائز اهمیت است و ما با خلوص نیت در این مسیر گام برمی داریم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حساب افرادی که به دنبال ایجاد اغتشاش و ناامنی هستند با عموم مردم متعهد و انقلابی جداست، کما اینکه برخورد با آن دسته از افراد خواسته عموم شهروندان است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دشمن همواره با تبلیغات سوء به دنبال ضعیف نشان دادن ثمرات انقلاب اسلامی است بر هوشیاری همگانی در مقابله با تبلیغات سوء و فریب دشمن تاکید کرد و گفت: مردم با حضور گسترده خود در همه عرصه ها وفاداری خود را به انقلاب و نظام ثابت کرده اند.

سردار عزیزی تعدی به حقوق مردم را خط قرمز پلیس برشمرد و خاطر نشان کرد: پلیس هرگز اجازه هرگونه فرصت طلبی را به اخلالگران در نظم و امنیت عمومی نخواهد داد و قاطعانه با آنان برخورد قانونی خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در خاتمه از مردم خوب، فهیم و بویژه خانواده های معظم شهدای شرق و جنوب شرق استان تهران برای حمایت و همکاری با پلیس در برخورد با اخلال گران قدردانی کرد.

۴۷۲۳۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1322988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =