انحراف به چپ خودروی تندر در میانه، 2 نفر را به کام مرگ کشاند

ایسنا نوشت: جانشین فرمانده انتظامی شهرستان میانه در استان آذربایجان شرقی از برخورد خودروی تندر با دو دستگاه کامیون خبر داد و گفت : در اثر این حادثه دو نفر در دم جان باختند.

سرهنگ "محمد قنبری" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در سه راهی " آقکند"، بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد، یک دستگاه خودروی تندر با یک دستگاه کامیون به صورت رخ به رخ تصادف کرده و پس از انحراف با کامیون کشنده دیگری برخورد کرده که متأسفانه در اثر این حادثه راننده و یکی از سرنشینان تندر  در دم جان باخته و یک نفر دیگر از سرنشینان نیز مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شده است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان میانه با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه تجاوز به چپ ناشی از سبقت غیرمجاز خودروی تندر اعلام شده است، از رانندگان درخواست کرد؛ هنگام رانندگی از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کرده و در مواقعی که احساس خستگی و خواب آلودگی می کنند در مکانی امن توقف کرده و پس از رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازند تا شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1322995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =