روزانه ۵ هزار غذای گرم در بین زلزله زدگان توزیع می شود

فرمانده سپاه عاشورا از توزیع روزانه ۵ هزار غذای گرم در بین زلزله زدگان آذربایجان شرقی توسط سپاه خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، سردار عابدین خرم با بیان اینکه استان آذربایجان شرقی در روزهای اخیر شاهد یک حادثه تلخ و ناگوار بود که همه ما را به شدت اندوهگین کرد، گفت: خوشبختانه در زلزله اخیر آسیب جانی اندکی را شاهد بودم.

وی به حضور و نقش پررنگ نیروهای سپاهی در مناطق زلزله زده اشاره کرد و توضیح داد: نیروهای ما بعد از یک ساعت به محل حادثه اعزام شده و از همان زمان امدادرسانی را آغاز کردند.

این مقام مسئول ابراز کرد: با ۲۰ دستگاه ماشین آلات سنگین آواربرداری انجام شد و معابر بازگشایی شدند.

سردار خرم در ادامه بیان کرد: همراهی و کمک در توزیع امکانات زیستی همچون پتو، چادر، لباس و وسایل گرمایشی نیز از دیگر اقدامات بسیج در زلزله اخیر بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از توزیع روزانه ۵ هزار غذای گرم در بین زلزله زدگان آذربایجان شرقی توسط سپاه خبر داد و گفت: روزانه ۵ هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه‌های سیار تهیه شده و در بین زلزله زدگان ۶۰ روستا توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه عاشورا اذعان داشت: زلزله زدگان به سه نوع موقت، چادر و اتاقک اسکان داده شده اند، امروز کانکس هایی بین آنها در حال توزیع است.

سردار خرم در پایان خاطر نشان کرد: بیش از ۴۰ اکیپ پزشکی در منطقه مستقر شده که در حال خدمات بهداشتی و درمانی برای زلزله زدگان اند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1323089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =