از رادو و جونیور تا بشار؛چه سرنوشتی در انتظار خارجی‌های پرسپولیس است؟

سه بازیکن خارجی تیم پرسپولیس آینده نامعلومی در این تیم دارند و مشخص نیست نیم فصل دوم در جمع شاگردان کالدرون حضور داشته باشند یا خیر.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در زمان شروع فصل و هنگامی که در شهریورماه جونیور براندئو به عنوان آخرین خرید تیم فوتبال پرسپولیس وارد لیست سرخپوشان شد، کمتر کسی فکر می‌کرد جنجالی ترین نقل و انتقال یک دهه اخیر فوتبال ایران رقم خورده باشد. او با عجیب ترین شکل ممکن و سوال برانگیزترین قرارداد، وارد باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران شد. بازیکنی که در باشگاه های گذشته خود هرگز بیشتر از نیم فصل دوام نمی آورد و با قراردادهای کلان و باورنکردنی مدام باشگاه خود را عوض می‌کرد. جونیور با قرارداد قرضی به پرسپولیس آمده و قیمتی ۵۷۰ هزار دلاری دارد. قرارداد او بیش از اکثر بازیکنان خارجی لیگ است و گرانترین بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به حساب می آید. این بازیکن بنا به اطلاع رسانی مسئولان باشگاه پرسپولیس، در هنگام عقد قرار داد ۱۰۰ هزار دلار از باشگاه دریافت کرده و در اولین پرداخت قسط توسط محمدحسن انصاری‌فرد ۵۰ هزار دلار دیگر از قراردادش را گرفت و حالا هم قرار است در نیم فصل پرسپولیسی ها را ترک کرده و از فوتبال ایران جدا شود. یعنی تا قبل از اینکه به نیم فصل برسیم، جونیور ۱۵۰ هزار دلار از قرارداد ۵۷۰ هزار دلاری خود را دریافت کرده و برای فسخ قرارداد هم حداقل خواستار ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار دلار دیگر است.

این در شرایطی است که باشگاه پرسپولیس در قبال بشار رسن هافبک موثر و عراقی خود که قراردادی به مراتب پایین تر دارد، به شکل دیگری عمل کرده است. قرارداد بشار به نوعی تنظیم شده که برای شروع این فصل باید حتماً ۱۵۰ هزار دلار دریافت می کرد و از فصل پیش نیز 130 هزار دلار طلب داشت که مجموعاً چیزی حدود ۳۰۰ هزار دلار (به همراه پاداش قهرمانی) برایش در این فصل به همراه داشت اما باشگاه هنوز نتوانسته حتی یک دلار به این هافبک عراقی بپردازد اما چون براندائو بخش بزرگی از پول خود را  ۱۰ هفته پس از شروع لیگ دریافت کرده و البته هیچ آینده ای هم در جمع سرخپوشان ندارد. جالب اینکه شرایط برای بوژیدار رادوشویچ دیگر بازیکن خارجی پرسپولیس که دروازه بان دوم این تیم به حساب می‌آید، نیز به همین شکل است و او هم نمی تواند امیدوار به دریافت مطالباتش به این زودی باشد. با این حال حرف و حدیث هایی در خصوص جدایی احتمالی بشار رسن نیز به گوش می رسد و می گویند احتمال اینکه به خاطر مسائل مالی و نیمکت نشینی در بازی های پرسپولیس، از جمع سرخپوشان جدا شود، بسیار زیاد به نظر می رسد. 

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1323138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =