نادری:می‌خواهیم قهرمانی‌های زمان برانکو را تکرار کنیم

محمد نادری مدافع چپ جوان تیم پرسپولیس،در دیدار مقابل عراق اولین بازی ملی خود را انجام داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد نادری بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس که توانایی بازی در چند پست را دارد،به تمرینات تیمش برگشته و این شانس را دارد تا در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان، یکی از بازیکنان اصلی پرسپولیس باشد. نادری در مورد شرایط خود در اردوی تیم ملی گفت: بازی نسبتاً خوبی داشتیم هرچند متاسفانه نتوانستیم این اردو را با کسب برد مقابل عراق به اتمام برسانیم ولی به طور کلی اردوی بدی برای ما نبود به خصوص که توانستیم هم به شناخت بهتر از خواسته های کادر فنی برسیم و هم تجربیات بیشتری به دست بیاوریم. اگر این اردو با برد مقابل عراق همراه می‌شد، شیرینی دو چندانی برای همه ما داشت.

مدافع پرسپولیس اضافه کرد: تنها ۴ بازی از این رقابت ها را پشت سر گذاشتیم که صاحب ۶ امتیاز شدیم اما همچنان چهار دیدار دیگر پیش روی ماست که در دور برگشت سه بازی باید در ورزشگاه آزادی و در ایران انجام شود.  بازی خارج از خانه مان هم آسان است زیرا باید با کامبوج رو به رو شویم. به همین خاطر شانس آن را داریم که به راحتی صعود کنیم و به خصوص مقابل تیم عراق و بحرین در ورزشگاه آزادی و با حضور هواداران خونگرم خود، انتقام بگیریم و به پیروزی برسیم با هنگ کنگ هم در تهران بازی خواهیم کرد. من تصور می کنم که تیم ملی در هر چهار بازی دور برگشت با پیروزی کارش را دنبال می کند و دوباره به صدر جدول گروه برمی‌گردد. همه چیز دست خودمان است و با ارائه بازی خوب وضعیت برای ما تغییر خواهد کرد. آن زمان می توانیم جواب بهتری به این انتقادات  که علیه تیم ملی وجود دارد، بدهیم. فعلاً باید فکر و ذکر ما بازی های باشگاهی و اردوهای بعدی تیم ملی باشد. 

 نادری در مورد دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان که  در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد، گفت: این جمله شاید تکراری باشد که بگویم همه بازی‌ها سخت است اما ما که سه قهرمانی پیاپی در لیگ را به دست آورده ایم، باید با شرایط روحی خوبی  به لیگ برگردیم و بازی با نفت مسجد سلیمان به زمین برویم. می دانیم که هواداران از ما در هر بازی برد می‌خواهند و باید خیلی زود به رده های بالاتر جدول صعود کنیم. برای تیم نفت مسجدسلیمان احترام بسیار زیادی قائل هستم ولی معتقدم تیم خودمان قدرت آن را دارد تا اولین شکست را برای تیم نفت رقم بزند. نفت‌مسجدسلیمان حقیقتا در دفاع قدرتمند است ولی  اگر اتحاد همیشگی میان بازیکنان و کادرفنی شود بدون شک آنها را می بریم و سه امتیاز دیگر به داشته‌های مان اضافه خواهیم کرد. بدون تردید با کسب هر برد یک هدیه به هواداران می دهیم تا با این کار آنها را شاد و خوشحال کنیم. اصلا به همین بهانه برای بازگشت به بازی ها بی تاب هستیم.

 نادری در مورد وضعیت پرسپولیس در ادامه فصل گفت: ما با کسب برد مقابل فولاد خوزستان نشان دادیم به تیم بسیار خوبی تبدیل شده‌ایم. فولاد یک تیم قدرتمند و پر ستاره بود که سرمربی بسیار خوبی هم داشت ولی آنها را از پیش رو برداشتیم تا شرایط مان بهتر شود. واقعیت این است که بازی های سخت پرسپولیس به پایان رسیده و ما بازی های آسان تری نسبت به سایر رقیبان تا پایان نیم فصل اول در پیش داریم که همین امر می‌تواند به ما کمک کند تا هم امتیازات بیشتری بگیریم و هم هر چه زودتر به صدر جدول برسیم. از سوی دیگر سایر مدعیان لیگ برتر بازی‌های سختی دارند و باید با هم رودررو شوند در حالی که ما بازی دیگری با مدعیان در برنامه نداریم. باید از این قرعه بهترین سود را ببریم و پرسپولیس را هر چه زودتر به صدر ببریم. این آرزوی ما در این فصل است که بتوانیم با ارائه نمایش های درخشان، خیلی زود صدرنشین جدول شویم و قهرمانی های سه فصل گذشته که با برانکو ایوانکوویچ رقم خورده را تکرار کنیم.

نادری در نهایت راجع به اینکه چرا در بازی تیم ملی مقابل عراق نمایش همیشگی را نداشت، گفت: البته به نظر خودم خیلی هم بد نبودم اما من هم مثل همه اهالی فوتبال از شکست مان ناراحتم. من با تمرکز بالایی در اولین بازی ملی خود به میدان رفتم و دوست داشتم این دیدار را برای همیشه در خاطر مردم حفظ کنم اما متاسفانه همه دیدند که بازیکنان تیم ملی عراق چقدر خشونت به خرج می‌دادند و چطور بازیکنان ما را در زمین بازی می زدند. این همان موضوعی است که کمتر کسی به آن اشاره کرد. من هم در شرایطی به بازی اضافه شدم که ما باید بازی سازی را از خط دفاع دنبال می کردیم و فشار زیادی روی تیم بود. به هر حال آن دیدار تمام شده و باید به فکر آینده تیم ملی باشیم.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1323140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =