فرمانده سپاه قائم ال محمد (عج) استان سمنان:مردم استان نشان دادند بر سر نظام با هیچکس معامله نمی‌کنند

سرهنگ دامغانی فرمانده سپاه قائم ال محمد (عج) در نشست خبری بزرگداشت چهلمین سالگرد تشکیل بسیج گفت: وی به تمجید از هوشیاری مردم استان سمنان پرداخت و گفت: با وجود اینکه مردم استان سمنان نیز تحت فشارهای معیشتی و سختی‌هایی بودند اما با درک و شناخت درست از نقشه دشمنان و حفظ بصیرت انقلابی تحت تاثیر دشمنان قرار نگرفتند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان سرهنگ حمید دامغانی در آستانه هفته بسیج در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به دلایل این اعلام شفاف اظهار کرد: علت بیان شفاف برنامه‌ریزی‌های خراباکارانه صهیونیست‌ها و امریکایی‌ها در ایران به عصبانیت آنها از ملت ایران به دلیل جداکردن صف خود از فتنه‌گران برمی‌گردد وگرنه منطق حکم می‌کرد که آنها اینگونه علنا برنامه‌ریزی‌های خود را بیان نکنند.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها و امریکایی‌ها علنا اعلام کردند که از قبل برای این اغتشاش‌ها برنامه‌ریزی کرده و منتظر فرصت بودند افزود: صهیونیست‌ها و امریکایی‌ها با پشتیبانی از این فتنه، ماهیت واقعی خود را نشان دادند.

دامغانی با بیان اینکه استکبار جهانی در همه فتنه های بعد از انقلاب حضور داشته خاطرنشان کرد: در طی این چهل سال بعد از انقلاب هر فتنه و جنگی که بر علیه جمهوری اسلامی راه افتاده، همه توان استکبار جهانی و هم‌پیمانانش در یک سو و جمهوری اسلامی به تنهایی در سوی دیگر بوده است.

فرمانده سپاه قائم آل‌محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه آنها در همه این فتنه‌ها شکست خوردند به لزوم حفظ انسجام ملی در کشوربه منظور مقابله با جنگ اقتصادی پرداخت و گفت: دشمن اگر به این برداشت برسد که تحریم‌ها و فشارهای آنها تاثیرگذار است عزم خود را برای فشار بیشتر جزم خواهند کرد و از همین رو مسوولان کشور باید مراقبت کنند تا به دست دشمنان بهانه ندهند.

مردم استان نشان دادند بر سر نظام با هیچکس معامله نمی‌کنند

وی به تمجید از هوشیاری مردم استان سمنان پرداخت و گفت: با وجود اینکه مردم استان سمنان نیز تحت فشارهای معیشتی و سختی‌هایی بودند اما با درک و شناخت درست از نقشه دشمنان و حفظ بصیرت انقلابی تحت تاثیر دشمنان قرار نگرفتند.

این فرمانده ارشد نظامی با بیان اینکه با وجود این سکوت مردم مطالباتی دارند ادامه داد: مردم استان نشان دادند که حفظ امنیت کشور برای آنها از اهمیت مضاعفی برخوردار است و بر سر نظام با هیچکس و هیچ چیزی معامله نمی‌کنن

وی از ملت ایران به عنوان فهیم‌ترین و نجیب‌ترین مردم نام برد و اضافه کرد: مردم در این فتنه به سرعت صف خود را از اشرار جدا و نشان دادند که با درک شرایط جامعه مطالبات خود را از کانال دیگری پیگیری می‌کنند.

سرهنگ دامغانی ادامه داد: مردم همین که متوجه شدند که دشمن از مطالبه آنها سوءاستفاده می‌کند با درک حیلیه دشمنان، صف خود را از اغتشاشات اشرار جدا و مطالبه خود را از کانال‌های دیگر پیگیری کردند.

فرمانده سپاه قائم آل‌محمد(عج) استان سمنان با اشاره به قدرت بالای جمهوری اسلامی در برخورد با اغتشاشات گفت: کشوری همچون فرانسه ماه‌ها است که با اعتراضات خیابانی روبرو است و نتوانسته آن را جمع کند اما جمهوری اسلامی در ۴۸ ساعت با کمک مردم و دستگاه‌های امنیتی بساط فتنه را جمع کردند.

وی با اشاره به حمایت رهبری معظم انقلاب از تصمیمات سران سه قوه خاطرنشان کرد: البته حمایت رهبری معظم انقلاب مشروط بود و ایشان تاکید کردند که این افزایش قیمت نباید به گرانی در دیگر حوزه‌ها بی‌انجامد.

پیوند بین بسیج و نظام اسلامی را ناگسستنی است

دامغانی ضمن تبریک هفته بسیج، پیوند بین بسیج و نظام اسلامی را ناگسستنی خواند و افزود: پیوند بین انقلاب و بسیج همیشگی است و نمی‌توان هویت این دو را از هم جدا دانست.

وی با بیان اینکه بسیج بعد از جنگ در سازندگی کشور نقش اساسی داشته ادامه داد: بسیج با ورود به حوزه‌هایی مثل سدسازی، عملیاتی کردن پروژه‌ها، عمران و زیرساخت، برخی حوزه‌های اجتماعی و حتی بخش‌های تخصصی مثل حوزه سلامت و...به پیشرفت کشور کمک شایانی کرده است.

وی با بیان اینکه بسیج باید تجربه خود از ۴۰ ساله اول انقلاب به چله دوم انقلاب تسری دهد گفت: بسیج باید با اتکا به این تجربیات در چله دوم انقلاب به صورت قوی‌تری به میدان بیاید.

بهره‌برداری از ۷۱۲ پروژه در یک سال اخیر

فرمانده سپاه قائم آل‌محمد(عج) استان سمنان از بهره‌برداری از ۷۱۲ پروژه در یک سال اخیر در سپاه این استان خبر داد و گفت: علاوه بر این پروژه‌ها، توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی در بین محرومان، ۷۰۰ جهیزیه به نوعروسان و زوج‌های نیازمند، اجرای ۴۳۶ طرح اشتغال و اقتصادمقاومتی با بهره‌گیری از اعطای تسهیلات بانکی، راه اندازی ۲۳۶ صندوق قرض‌الحسنه در استان، ایجاد ۳۶۶ اشتغال جدید و تثبیت ۷۲۷ شغل، اعزام بیش از ۵۰ هزار نفر ساعت نیروهای جهادی به مناطق محروم،۴۳۰ نشست بصیرتی، ساخت ۴۰۰دقیقه فیلم مستند و...از دیگر برنامه‌های سپاه قائم استان بوده است.

اجرای ۸۸۸ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج

سرهنگ دامغانی از برنامه‌ریزی برای اجرای ۸۸۸ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان خبر داد و گفت: برنامه‌های امسال هفته بسیج که همزمان با ۴۰ سالگی بسیج برگزار می‌شود برخلاف سال‌های گذشته که محدود به هفته بسیج بود به مدت ۴۰ روز برگزار می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۲۵۰ عنوان از این برنامه‌ها در حوزه فرهنگی و هنری برگزار می‌شوند افزود: ۲۰۵ عنوان برنامه ذیل سرفصل جهاد و خدمات‌رسانی، ۴۲ عنوان برنامه در حوزه‌های علمی،۱۲۰ عنوان برنامه در حوزه‌های ورزشی، ۴۰ یادواره شهدا به بهانه چهل سالگی بسیج و...از برنامه‌های هفته بسیج در استان است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1323214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =