سرمربی استقلال، نگران محرومیت مهاجم آماده

خبرورزشی نوشت: استقلال برای بازی با سپاهان یک نگرانی مهم دارد و آن احتمال محروم شدن بهترین مهاجم این تیم است.

استقلال پس از جدال با نساجی مسابقه‌ای فوق‌العاده حساس و ۶ امتیازی مقابل سپاهان خواهد داشت. دیداری که جدا از بحث تقابل دو تیم در کورس قهرمانی بابت حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت سپاهان نیز فوق‌العاده اهمیت دارد. اهمیت از بعد مسائل حاشیه‌ای که نمی‌توان آن را کتمان کرد. استقلال برای بازی با سپاهان یک نگرانی مهم دارد و آن احتمال محروم شدن بهترین مهاجم این تیم است. شرایط شیخ دیاباته به گونه‌ای است که اگر یک کارت زرد دیگر بگیرد از حضور در جدال با سپاهان محروم می‌شود و وقوع چنین اتفاقی یعنی برهم خوردن تمام معادلات تاکتیکی استقلال. مسئله‌ای که استراماچونی تحت هیچ شرایطی نباید رخ بدهد و آندره‌آ استراماچونی دنبال آن است تا دیاباته را به لحاظ روانی طوری آماده کند که اصلاً در خلال این بازی تحت تأثیر قرار نگیرد و کارت زرد را جلو چشمان خودش نبیند.

به تو احتیاج دارم
سرمربی استقلال طی روزهای اخیر با شیخ صحبت کرده و به این مهاجم تأکید داشته مراقب رفتارش در جدال با نساجی باشد، چون کوچکترین بی‌احتیاطی می‌تواند به قیمت از دست رفتن بزرگترین مسابقه نیم فصل اول (البته بعد از شهرآورد) بدل شود. استراماچونی به دیاباته تأکید کرده به این بازیکن احتیاج دارد و تحت هیچ شرایطی نمی‌خواهد حالا که در اوج آمادگی قرار گرفته است و زمان استفاده از او فرا رسیده از وجودش محروم شود. بدون شک اگر شیخ دیاباته باشد، شرایط استقلال در اصفهان شکل دیگری به خود می‌گیرد و احتمال اینکه آبی‌ها بتوانند سپاهان را هم مثل تراکتور در داخل خانه‌اش مغلوب کنند به طرز قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌یابد.

تکرار خاطره پاتوسی
استقلال شنبه نهم آذر مهمان سپاهان است و مسابقه‌اش فوق‌العاده اهمیت دارد. آبی‌ها آخرین بار در بهار امسال با تک گلی که آیادندا پاتوسی در دقایق تلف شده به ثمر رساند، موفق شدند سپاهان را در اصفهان ببرند. حالا باید دید خاطره آن پیروزی تکرار شده و این بار دیاباته در نقش پاتوسی نقش‌آفرینی می‌کند یا نه. دیاباته در جدال مقابل ماشین‌سازی، فولاد و صنعت نفت کارت گرفته است و با یک اخطار دیگر، ۴ کارته می‌شود.

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1323371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =