کشف بیش از ۲۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در بندرعباس

میزان نوشت: رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: گفت: طی بازرسی‌های به عمل آمده توسط مامورین از طریق دستگاه ایکس‌ری در بندر شهید رجایی بندرعباس ۲۲۱ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف و ضبط شد.

علی صالحی اظهار داشت: طی بازرسی‌های به عمل آمده توسط مامورین از طریق دستگاه ایکس‌ری در بندرشهید رجایی بندرعباس از سوداگران مرگ ۲۲۱ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف و ضبط شد.

وی در ادامه افزود: این افراد قصد داشتند این محموله مواد مخدر را که از مبدا کشور افغانستان وارد کشور شده بود با جاسازی در یک دستگاه کانتینر یخچال‌دار از طریق بندر شهید رجایی بندر عباس به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس انتقال دهند که در پروسه اسکن کانتینر با دستگاه ایکس ری این محموله توسط مامورین کشف و ضبط شد.

این مقام قضایی در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در جریان کشف این محموله مواد مخدر، راننده کامیون بازداشت و اقدامات قانونی جهت شناسایی و تعقیب دیگر عوامل اصلی و مجازات آن‌ها ادامه دارد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با هشدار به قاچاقچیان مواد مخدر خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی با برخورد قاطع و بدون اغماض در مسیر مبارزه بی‌امان با بلای خانمان‌سوز مواد مخدر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد شد و در راستای عمل به وظایف قانونی عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ خواهد کرد.
۴۷۲۳۲
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1323566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =