ناصر آقایی:  متاسفانه نازل بودن بسیاری از تئاترها، مخاطب را دل‌چرکین می‌کند

ناصر آقایی، بازیگر پیشکسوت و مسعود موسوی، کارگردان تئاتر در مراسم افتتاحیه اجرای نمایش «دست‌های آلوده»، از شرایط هنری و کیفی تئاتر کشور ابراز تاسف کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «دست‌های آلوده» به دراماتورژی و کارگردانی مسعود موسوی با حضور ناصر آقایی، شیوا خسرومهر و حامد نصرآبادیان، اجرای خود را در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر آغاز کرد.

در مراسم افتتاحیه این نمایش که در سالن انتظار تالار قشقایی تئاتر شهر برگزار شد، ناصر آقایی، هنرمند پیشکسوت سینما و تئاتر و استاد دانشگاه گفت: «جریان حاکم بر تئاتر در این روزها از منظر کمی قابل ملاحظه و بررسی است اما از نگاه دیگر، متاسفانه نازل بودن بسیاری از تئاترها مخاطب را دل‌چرکین می‌کند. با وجود این همه کار ضعیف روی صحنه، دیدن تئاتری حرفه‌ای و دغدغه‌مند باعث خوشحالی است؛ از جمله کارهایی که مسعود موسوی اجرا می‌کند که همه در ردیف کارهای خوب و سری الف قرار می‌گیرند. با تماشای این آثار درجه یک، می‌توان کارهای ضعیف را نادیده گرفت و با دیده اغماض به آنها نگریست.»

مسعود موسوی، کارگردان «دست‌های آلوده» هم در این راستا گفت: «حدود ۱۲ سال پیش مصاحبه‌ای داشتم و گفتم امیدوارم تئاتر به سرنوشت سینما دچار نشود؛ اما متاسفانه امروز این فضا بر تئاتر هم غلبه کرده و سرمایه محوری در آن حاکم و تفکر درون تئاتر نابود شده است.»

حمیدرضا نعیمی، مسعود موسوی، ریحانه سلامت، شهاب مهربان، محسن بابایی، فرزانه رضایی، آریاز ذوالفقاری و مهدی باقرزاده بازیگران این نمایش هستند.

نمایش «دست‌های آلوده» به کارگردانی و دراماتورژی مسعود موسوی اجرای خود را از ۳۰ آبان ساعت ۲۰ در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر آغاز کرده است.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1323939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =