انصاری‌فرد: هیچ اولتیماتومی به کالدرون ندادیم/ بحث برانکو را نکنید

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید درباره عملکرد سرمربی این تیم در پایان نیم‌فصل تصمیم گرفته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدحسن انصاری‌فرد پس از برتری پرسپولیس و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر که بازی را بردیم و به مرحله بعد صعود کردیم. بازیکنان ما زحمت کشیدند و بازی در اختیار تیم ما بود مثل بازی‌های گذشته که خوشبختانه منجر به صعود تیم به مرحله بعد شد.

او در پاسخ به این سؤال که آیا به کالدرون اولتیماتوم داده بود، گفت: ما هیچ اولتیماتومی نداده بودیم و ارزیابی ما تا پایان نیم‌فصل است.

او در پاسخ به این سؤال که شرایط را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: فقط می‌توانم بگویم حالا به مرحله بعد رفتیم و از این اتفاق خوشحالیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید آیا شما با برانکو مذاکره کرده بودید که در صورت نتیجه نگرفتن پرسپولیس جانشین کالدرون شود، گفت: اصلاً بحث برانکو را مطرح نکنید و سرمربی تیم ما کالدرون است.

255 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1324999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
    2 0
    برانکو هرچه هم کارنامه کاری موفقی داشته باشه اما کارنامه اخلاقی خوبی در ایران نداره. هم بعد از ترک تیم ملی و هم رها کردن پرسپولیس و فسخ قرارداد به طمع رسیدن به منافع بیشتر در عربستان.
  • احمد IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
    2 0
    اقای انصاریفرهمانطوریکه سلطان روازفوتبال دورکردی وبهش خیانت کردی همین بلاروسرکالدرون.بیچاره نیزمیاری کاملامشخصه شماچراپیروانی رواوردی میخوای انوجانشین کالدرون کنی ولی .....
  • GB ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
    1 0
    هیچوقت از انصاری فرد خوشم نمی آمده. چه موقعی که بازی می کرد و چه بعدش. اما این جمله اش را باید با طلا نوشت: بحث برانکو را نکنید. آنهایی که گذشته برانکو و رفتارش با تیم ملی را فراموش کرده اند واقعا خیانت کارند.
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
    1 0
    کالدرون میگفت اولتیماتوم دادید، حالا شما تکذیب میکنید؟؟؟ لطفا با هواداران روراست باشید آقای انصاری فرد