رسیدن برق به مناطق مرزی و صعب‌العبور اولویت شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در جریان بازدید خود از مدیریت توزیع برق چالدران بر ضرورت برق‌رسانی به مناطق مرزی و صعب‌العبور تأکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، اکبر حسن‌بکلو در جریان سفری به چالدران از مدیریت توزیع برق این شهرستان بازدید کرد، در جریان این سفر مهم‌ترین مباحث و مشکلات توزیع برق شهرستان مرزی چالدران بررسی و هماهنگی‌های لازم انجام شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در ادامه بازدید خود با عین‌اله شریف‌پور نماینده مردم ماکو، چالدران، پلدشت و شوط در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان چالدران در راستای رسیدگی به مسایل و مشکلات توزیع برق دیدار و گفتگو کرد.
از دیگر برنامه‌های سفر حسن‌بکلو به چالدران برگزاری جلسه با مدیر و مسئولین واحدهای برق چالدران بود که در جریان این جلسات نیز به درخواست‌های همکاران، مسائل و مشکلات موجود رسیدگی شد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در راستای تسریع حل مشکلات به تحول دیجیتال و لزوم سرعت‌بخشی به آن اشاره کرد.
تداوم و توسعه طرح قبض سبز، pspها و پرداخت‌های غیرحضوری ازطریق اپلیکیشن‌های موبایل به همراه تلاش در وصول مطالبات از دیگر تاکیدات مدیریتی به کارکنان مدیریت توزیع چالدران بود.
حسن‌بکلو در جلسه خود با کارکنان مدیریت توزیع برق چالدران تصریح کرد: کاهش تلفات شبکه توزیع برق از موضوعاتی است که عزم جدی برای تحقق آن در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی وجود دارد و کاهش تلفات شبکه به زیر ۷ درصد از اهداف این مجموعه است که همکاری همه نیروهای ستادی و اجرایی شرکت توزیع را می‌طلبد.
وی افزود: اجرای طرح چاوش در سال ۹۸ همچنین تلاش بیشتر در اجرای پروژه‌های برق‌رسانی روستایی به مناطق مرزی و صعب العبور خواسته‌هایی است که نیازمند تلاش بیشتر مدیریت و کارکنان توزیع برق چالدران است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1326257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =