۰ نفر
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
مرکز چاپ بنر شبانه روزی بلوط چاپ

پیشرفت روش های تبلیغات میدانی و تکامل آهسته اما پیوسته متد های تابلو سازی شرایطی را به وجود آورده است که با وجود برپایی انقلابی شگرفت در نحوه عرضه محصولات یا معرفی خدمات در سطح شهر ، متوجه تغییراتی که نسبت به دو یا سه دهه پیش داشته اند نشویم .

 زمانی که به فیلم یا تصاویر قدیمی نگاه می کنیم ، خاطرات خود را ورق زده و یا در محلاتی که بافت قدیمی خود را حفظ کرده اند قدم می زنیم ، روش هایی را برای معرفی یک کسب و کار مشاهده می کنیم که امروز منسوخ شده (مثلاً رنگ نوشته روی شیشه) و در دنیایی که نور و رنگ حرف اول امور مذکور را می زند کاربرد قابل توجهی ندارند .

می دانیم که هدف از تولید و نصب یک تابلو در سطح شهر ، دعوت عموم مردم برای بهره مندی از یک کالا یا سرویس خاص می باشد . در چنین شرایطی استفاده از یک بنر با کیفیت ، دارای محتوایی دسته اول ، گیرا و تخصصی ، فرآوری شده بواسطه طراحی گرافیکی هوشمند و هدف گرفتن نیاز مشتریان بالقوه ، با وضوح بالای تصاویر و نوشته ها ، مقاومت فیزیکی در برابر عوامل طبیعی ، فرسایش و تنش های محیط ، ابعاد مناسب  و ... می تواند به جذب حداکثری مخاطبین بیانجامد .

اما آیا این بنر به تنهایی می تواند نیاز مُبلّغ را برآورده کرده و به نسبت هزینه های بعضاً سرسام آوری که وی برای اجاره ماهانه یک تابلوی کنار بزرگراهی صرف کرده است ، بازدهی داشته باشد ؟ در حالی که کلانشهرهای ما به سمت شبانه روزی شدن پیش رفته و کمتر ساعاتی را می توانید بیابید که شریان های اصلی شهر خالی از رهگذر باشند ، آیا استفاده از روش های سنتی توانایی برقراری ارتباط با ایشان را داشته و از پتانسیل خود به طور کامل استفاده می کند ؟ با فرض اینکه این تابلو و جایگاه آن به صورت پیش فرض به سامانه ای نور پردازی مجهز باشد ، آیا بازتاب ، پرتاب و جذّابیت نور آن در برابر سایر رقبا حرفی برای زدن داشته و می تواند نگاه بیننده را معطوف خود کند ؟

چاپ بنر

این سوالات که پاسخ روشنی هم دارند به این دلیل مطرح شد که بگوییم در شرایطی که تابلوهای رنگارنگ ، ریز و درشت و متنوع در طراحی و سازوکار محیط اطراف ما را در بر گرفته اند ، چنانچه بخواهیم در کسب و کار خود (مثلاً در یک خیابان پر تردد و راسته فروش محصولی خاص) دیده شویم ، علاوه بر کیفیت خود محصولات و دکور داخلی (که محل این بحث نیست) نیازمند استفاده از تابلویی منحصر به فرد هستیم .

در شرایطی که قریب به اتفاق تابلوهای موجود خروجی دستگاه چاپ بنر می باشند ، استفاده از مشتقات چاپ فلکس و تابلوهایی با چشمه نور در پشت نگاره های مورد نظر امری تحقق بخش نیازمندی های فوق می باشد .

استفاده از تابلوهای فلکسی فیس سبب می شود تا علاوه بر امکان خودنمایی نام یک مجموعه ، اطلاعات تماس و شعار تبلیغاتی آن ها در روز ، بواسطه نورانی شدن این پدیده در شب هم پیغام مورد نظر را به دست مخاطبینی جدید با ساعت فعالیت متفاوت ، سلیقه و گاه وضعیت مالی بهتری برسد .

 ناگفته نماند که  سئو وب سایت فوق توسط سئویاب انجام گرفته که در رشد مجموعه تاثیری شگرف داشته است و همچنین عدم تعریف چشمه های منیر داخلی و خرجی فرصت خودنمایی شبانه از تابلوی مورد نظر را می گیرد ، برخی تابلوها (مانند چلنیوم) همه جلوه و شکوه خود را از نور داشته و حتی روزها نیز مستلزم روشن بودن می باشند ، از همین روی می توان گفت که تابلوهای فلکسی با قابلیت کاربردی حداکثری در شبانه روز و حداقل مصرف انرژی می تواند علاوه بر انتقال اطلاعات مد نظر ما ، به زیبایی محیط و کاهش هزینه ها در بلند نیز مدت بیانجامد .

2121

کد خبر 1326565