دیدار نیچروان و مسعود با شاهزاده های خلیج فارس

فارس نوشت: رئیس منطقه کردستان عراق در سفر به امارات با ولی‌عهدهای عربستان و ابوظبی دیدار کرد.

«نیچروان بارزانی» رئیس منطقه کردستان عراق به همراه «مسعود بارزانی» نخست وزیر این منطقه روز یکشنبه به امارات سفر کردند.

به گزارش وبگاه خبری بغداد الیوم، در بیانیه ریاست منطقه کردستان عراق آمده است : بارزانی در حاشیه این سفر با «محمد بن زاید آل نهیان» ولی‌عهد ابوظبی و جانشین فرمانده کل نیروهای مسلح امارات و رئیس شورای اجرایی امارت ابوظبی و «محمد بن راشد» جانشین رئیس امارات و نخست وزیر و وزیر دفاع و حاکم دبی و «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی و ارمین سرکیسیان رئیس جمهور ارمنستان و «رستم مینیخانوف» رئیس جمهور تاتارستان و تعدادی از پادشاهان، روسا، رهبران، ورزا و مهمانان مراسم دیدار کرد.

در این بیانیه آمده است که سفر، به دعوت محمد بن زاید  ولی‌عهد ابوظبی و به منظور شرکت در مراسم مسابقه جایزه بزرگ فرمول 1 انجام شد.

در پایان آمده است: نیچروان بارزانی رئیس منطقه کردستان عراق پس از پایان مراسم به منطقه کردستان عراق بازگشت.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1326729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کارن IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
    0 0
    مراقب این اکراد عراقی باید باشیم . اولا کاملا رفتارهای ضد ایرانی انجام می دهند آن هم در بدترین شرایط . یعنی زمانی که ما با آمریکا در حال جنگ غیر رسمی هستیم همسایگانمان مثل عراق و افغانستان و اکراد و تاجیکستان (که هم صبغه ایرانی دارند و هم سالها میزبان آوارگان آنها بوده ایم و هم در مقابل دشممنانشان به آنها کمک کرده ایم ) در مقابل ما موضع میگیرند . وقتش هم که میرسه از ایران بزرگ صحبت میکنن و میگن ما جزو ایران بزرگ هستیم و از ایران انتظار کمک داریم . همین تاجیکستان و افغانستان رو ببینید چقدر ما بهشون کمک کردیم از همه با دشمن ترند . رییس جمهور تاجیکستان گرو کشی میکنه . اکراد که در مقابله با داعش کمکشون کردیم الان زیر آبی میرن .. عراقی ها که هشت سال جنگ بما تحمیل کردند و ده ساله بهشون انواع کمکها را می کنیم کنسولگری ما را آتیش میزنن. آمریکایی ها رو دوست دارن . آمریکایی هایی که نفتشونو به غارت میبرن .. ای وای ما به همه بدهکاریم . مثل پدر مادری که بهترین سرویس را به بچه هاشون میدن بازهم بچه ها طلبکارن ازشون .. باید بفکر منافع خودمون باشیم .