خبرهایی جدید از مذاکره فدراسیون با برانکو

فدراسیون فوتبال بسته پیشنهادی جدیدی را به برانکو ایوانکوویچ پیشنهاد کرده اما مرد کروات که گرفتن طلبش از پرسپولیس را هدف اصلی قرار داده فعلا پاسخی به این پیشنهاد نداده است.

به گزارش مهر، در حالیکه فدراسیون فوتبال ایران پیگیر فسخ قرارداد با مارک ویلموتس برای ادامه همکاری در تیم ملی است بسته جدیدی را به برانکو ایوانکوویچ پیشنهاد کرده است.

مسئولان فدراسیون فوتبال قصد دارند نظر سرمربی پیشین پرسپولیس را برای عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال پس از فسخ با سرمربی فعلی بلژیکی جلب کنند.

برانکو برای نشستن روی نیمکت تیم ملی خواهان عقد قرارداد سه ساله شده و عنوان کرده است باید مطالبات او از پرسپولیس و مالیاتش بابت حضور در این تیم پرداخت شود.

فدراسیون فوتبال با عقد قرارداد بلندمدت با این مربی موافقت کرده است اما به برانکو اعلام کرده تنها حاضر به پرداخت مالیات ۲۲۰ هزار یورویی اوست و طلبش را از پرسپولیس بگیرد.

برانکو هنوز پاسخ مدیران ارشد فدراسیون را نداده است تا تکلیف آینده نیمکت تیم ملی را روشن کند.

این در حالی است که سرمربی پیشین پرسپولیس حاضر به بازگشت به جمع سرخپوشان پایتخت نشده و حضور در تیم ملی را اولویت خود عنوان کرده است.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1326871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
    20 8
    اولاً چرا عکس برانکو رو با پیراهن سعودی گذاشتید ؟ ثانیاً هیچ آدم عاقلی قبل از حل مشکلش با باشگاه دولتی یک کشور خارجی وارد قرارداد با فدراسیون آن کشور نمی شود
  • مهران NL ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
    44 9
    برانکو فکر میکنه فرگوسنه ؟ از پرسپولیس طلب داری ، مالیاتت رو خودت باید بدی یا باشگاهی که قرارداد داشتی ! چه ربطی به فدراسیون داره ؟ والا مربی ها میان میلیاردی میگیرن و میرن ! مدیریت و قدرت مذاکره دوستان در فدراسیون به اندازه یک بچه 5 سالست !
    • IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
      16 2
      دقیقا ! ا
  • GB ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
    30 2
    خوبه یه نظر سنجی بزارید در مورد برانکو و تیم ملی
  • GB ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
    17 1
    خوبه یه نظر سنجی بزارید در مورد برانکو و تیم ملی
  • افشین IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
    48 8
    آخه بدبختهای وامونده دیگه کسی نمونده تو این دنیا برای سرمربیگری تیم ملی که چسبیده اید به این فراری شکست خورده؟
  • نادی IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
    32 10
    تو این وضعیت معیشتی مردم روا نیست اینقدر پول هزینه کنیم با این نتایج اولیه ما که صعود نمیکنیم یه استاد اسدی یا مایلی کهن برای شش ماه قرارداد ببندین و بزارید تیم آبرمندانه حذف شه تا چهارسال دیگه هم خدا کریمه. تعطیلش کنین تا جام جهانی بعدی.
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
    44 3
    این آقا بخاطر پولی که آماده بود رفت با الاهلی بعد شلوغش کرد که پول من و ندادن در صورتیکه پولش آماده بود و ایشون قبل از این حرفا رفته بود با الاهلی بسته بود ... در ضمن یادمون نرفته که ایشون بعد از جام جهانی 2006 چجوری پیچوند و رفت و مالیاتش رو آقای ... داد... از کجا .. خدا داند
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
    3 13
    عالیه ای کاش به جای حیف و میل کردن اون همه پول که به جیب ویلموتس رفت همین کار رو از اول می کردند بهترین کار حفظ کیروش بود اما سلطانی فر با لجبازی حداقل چندمیلیون دلار از بیت المال رو به باد داد چون فسخ با ویلموتس هم بدون هزینه نیست تا الان هم بیشتر از یک میلیون گرفته ، استفاده از مربیان ایرانی خوب مثل گل محمدی و منصوریان هم تو همون اول کار عالی بود ولی الان برانکو با تجربه اش بهترین گزینه هست چون برانکو تو این بحران ها زیاد گیر کرده و به سلامت رد شده قبلا
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
    19 0
    قراداد با ویلتموس فسخ قرارداد او ، مالیات برانکو در سال ۲۰۰۶و مالیات اکنون برانکو... وای از پول بیت المال ،وای مگر کیروش چش بود چون گیر می داد و جلوی باند بازی را می گرفت اصلا ما فوتبال نمی خواهیم