بورس را علمی و کابردی بیاموزید و برای شمردن اسکناس‌ها آماده شوید

دوست دارید در بازار بورس فعالیت کنید؟‌ شنیده‌اید که حضور در این بازار به منزله رشدی چشم‌گیر در سرمایه است و می‌تواند وضعیت اقتصادی‌تان را از این رو به آن رو کند؟ حتما داستان‌های هولناک شکست برخی از افراد و به باد دادن تمام سرمایه‌شان در بازار بورس هم به گوش‌تان خورده است.

باید بگوییم که آنچه شنیده‌اید حقیقت دارد. بازار بورس هم می‌تواند بستری برای کسب درآمد و سودهای قابل‌توجه و کلان باشد هم می‌تواند تمام سرمایه زندگی‌تان را نابود کند. اما شرایط نخست در زمانی به وقوع می‌پیوندد که پشت حضورتان در این بازار، تفکر حرفه‌ای و آموزش باشد و شرایط دوم هم زمانی رخ خواهد داد که بی‌گدار به آب بزنید و بی‌مطالعه در این مسیر گام بردارید. اعتماد کردن به مجموعه‌های آموزشی که کارشان را به خوبی بلد هستند و خروجی‌هایی موفق به بازار بورس معرفی‌ کرده‌اند، همان راه نجاتی است که شما را از ضرر کردن در بازار دور می‌کند و باعث می‌شود که بنا به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های‌تان از بورس منتفع شوید. «خانه سرمایه» از جمله مجموعه‌های آموزشی است که با تیمی قوی از اساتید باتجربه و خبره در زمینه فعالیت در بورس و به مدیریت علی صابریان در حدود یک دهه مشغول به آموزش بورس است. آموزش علمی و عملی بورس در خانه سرمایه تا کنون منجر به تربیت هزاران خروجی خبره در زمینه بورس شده است که نه تنها فعالیت‌های سودآوری را در بازار بورس به سرانجام رسانده‌اند بلکه اکنون در جایگاه اساتید آموزش بورس به دیگر دانشجویان نیز تجارب و علم خود را منتقل می‌کنند.

چرا خانه سرمایه و چرا بورس؟

مجموعه خانه سرمایه در طول سال‌های فعالیت خود در حوزه آموزش بورس که از سال ۱۳۹۰ آغاز شده، تا کنون بالغ بر ۱۴۰۰ فارغ‌التحصیل را به عنوان خروجی‌های خود، راهی بازار بورس کرده است. موفقیت این مجموعه در طی سال‌ها، به خاطر تلاشی بوده است که در راستای تولید محتوای آموزشی کاربردی و مناسب در نظر داشته و با نیازسنجی مخاطبان، مناسب‌ترین شکل و شیوه آموزش را ارائه کرده است. تأکید خانه سرمایه‌ای‌ها برای تربیت نیروهای خبره‌ای که می‌توانند به سادگی گلیم خود را در فراز و نشیب‌های بازار بورس از آب بیرون بکشند به چند دلیل است. در واقع، این مجموعه بیش از هر تیم آموزشی دیگر به ارزشمندی فعالیت در بازار بورس برای ارتقای سرمایه‌های شخصی واقف است. از جمله دلایل اهمیت بورس برای رشد اقتصادی افراد از نظر تیم خانه سرمایه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکان شروع سرمایه‌گذاری با هر مبلغی

فرقی نمی‌کند که پول‌تان برای شروع سرمایه‌گذاری، ۱۰۰ هزار تومان است یا چند صد میلیون تومان؛ در هر حال، امکان فعالیت در بازار بورس برای‌تان وجود دارد , ولی در ابتدا باید بدانید که بورس چیست و چگونه در آن فعالیت کنید. در این بازار محدویتی از این لحاظ نیست و می‌توانید با تلاش و پشتکار و یادگیری به روش‌هایی برسید که سرمایه اندک‌تان را به چندین میلیون سود بدل کنید. بسیاری از افرادی که در آغاز مسیر فعالیت‌شان، سرمایه‌هایی کلان در بورس نداشته‌اند با ارائه رفتاری حرفه‌ای و دریافت آموزش‌های لازم برای حرکت در مسیر بورس توانسته‌اند، سرمایه‌های خود را به شکلی قابل توجه گسترش بدهند. پس نگران این نباشید که سرمایه اندکی برای شروع فعالیت و سرمایه‌گذاری در دنیای بورس دارید.

بازدهی مطلوب بازار بورس در مقایسه با بازارهای دیگر

بازار بورس در مقایسه با بازارهای دیگر دارای بازدهی بیشتری است. مطالعه شاخص بورس در ایران نشان می‌دهد که در چند سال گذشته، شاخص کل بورس به اندازه ۳۰۰ درصد رشد و افزایش داشته است. شاخص کل بورس، رقمی است که روند رشد یا افت بازار را نشان می‌دهد. شاخص کل بورس، نمایان‌گر سود سهام شرکت‌های حاضر در بورس و سطح عمومی قیمت سهام است. در نتیجه، آمار نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری در بورس می‌تواند منجر به رشد سرمایه‌تان شود. اگر شیوه سرمایه‌گذاری صحیح را بیاموزید، امکان رسیدن به سود برای‌تان بیشتر و بیشتر می‌شود.

امنیت و نقدشوندگی در بازار بورس

وقتی در بازار بورس فعالیت می‌کنید دیگر لازم نیست نگران ابعاد قانونی کار باشید. به کمک نظارت‌های قانونی که از سوی سازمان بورس اوراق بهادار صورت می‌گیرد، همه معاملات تحت کنترل قانونی خواهند بود و نیازی به نگرانی بابت کلاه‌برداری‌های احتمالی وجود نخواهد داشت. ضمن اینکه هر وقت که بخواهید به راحتی می‌توانید سهامی را که در اختیار دارید، بخرید یا بفروشید. در نتیجه، دست‌تان در نقد کردن سرمایه خود بسیار باز خواهد بود. سرعت نقدشوندگی هم در بازار بورس بسیار بالاست و به مدت کوتاهی بعد از فروش سهام خود به راحتی پول آن را دریافت خواهید کرد.

مزایای بسیار زیادی در سرمایه‌گذاری در بازار بورس وجود دارد. اگر به طور علمی آموزش ببینید و تجربه‌های خود و دیگران را در این زمینه به کار بگیرید، قطعا به نتایجی درخور خواهید رسید. یکی از موضوعاتی که همیشه درباره بازار بورس وجود دارد، این است که غیرقابل پیش‌بینی بودن آن باعث زمین خوردن سرمایه‌ها می‌شود. چنین مشکلی وجود دارد اما نه برای کسانی که پیش‌بینی و اوضاع بورس را تعلیم دیده‌اند. حتی درباره آدم‌ها هم شناخت بیشتر باعث می‌شود که روابط بهتری میان آنها شکل بگیرد. مثلا هر چقدر که یک فرد را بهتر بشناسید، امکان پیش‌بینی رفتارش در موقعیت‌های مختلف ساده‌تر خواهد شد. اگر بورس را هم به خوبی بشناسید و شیوه انواع تحلیل‌ها درباره آن را یاد بگیرید، قطعا به موفقیت بیشتری در آن خواهید رسید. راه آشنایی و پیدا کردن قدرت پیش‌بینی، شرکت در دوره‌های آموزشی مفیدی است که شما را برای چالش‌های مختلف بازار بورس آماده می‌کنند.

خروجی‌های خانه سرمایه چه چیزی را نشان می‌دهند؟

خروجی‌های خانه سرمایه که حدود ۱۴۰۰ فارغ‌التحصیل خبره از این مرکز آموزشی هستند هر یک با سرمایه‌گذاری در بورس به نتایج جذاب و قابل توجهی دست پیدا کرده‌اند که با مراجعه به وبسایت خانه سرمایه هم به راحتی می‌توانید از ویدئوهای موجود از آنها درباره این نتایج مطلع شوید. در ویدئوهای مذکور، فارغ‌التحصیلان خانه سرمایه از دوره‌های این مجموعه برای‌تان می‌گویند، موفقیت‌هایی را بیان می‌کنند که کسب کرده‌اند و به شما نشان می‌دهند که در پناه یادگیری علمی و عملی بازار بورس می‌توان به نتایج مثبتی دست پیدا کرد که حتی در خواب هم نمی‌دیده‌اید. بسیاری از این فارغ‌التحصیلان بعد از کسب دانش و تجربه کافی به اساتیدی بدل شده‌اند که خود به تعداد دیگری از دانشجویان طالب یادگیری حرفه‌ای بورس کمک می‌کنند و این خروجی و نتیجه چیزی جز افتخار و غرور برای مجموعه خانه سرمایه به همراه نداشته است.

دوره‌های مختلف خانه سرمایه را می‌شناسید؟

خانه سرمایه به خوبی می‌داند که طالبان یادگیری اصول فعالیت در بازار بورس از قشرهای مختلفی از جامعه هستند. این اقشار در موقعیت‌های شغلی گوناگونی قرار دارند و اهداف مختلفی را هم از شرکت در این بازار دنبال می‌کنند. به همین خاطر دوره‌های آموزشی مجموعه خانه سرمایه به شکل‌های مختلف و با در نظر گرفتن نیاز تمام مخاطبان طراحی و ارائه می‌شود. یکی از عمده‌ترین مشکلاتی که این روزها وجود دارد، مشکل نبود زمان کافی برای حضور در کلاس‌های مختلف است. اما مجموعه خانه سرمایه با طراحی دوره‌های خود به دو شکل حضوری و نوین، سعی کرده است تا مشکلات آموزشی مختلف را مرتفع کند و امکان یادگیری را برای کسانی که میل به شرکت در کلاس‌های حضوری و غیرحضوری دارند به خوبی فراهم کند. دوره‌های آموزشی این مجموعه به شکل حضوری یا از طریق یادگیری با سایت اختصاصی تیم خانه سرمایه صورت می‌گیرد.

مزایای دوره حضوری

با شرکت در دوره‌های حضوری باید وقت و زمانی را به شرکت در کلاس‌ها اختصاص بدهید و سر کلاس از حضور اساتید خبره‌ای بهره ببرید که در حوزه تحلیل بنیادی، تحلیل تکنیکال و تحلیل سهم‌های روز بازار برای‌تان می‌گویند. این دوره‌ها همراه با کلاس‌های تکمیلی برای آموزش مباحث پیچیده‌تر است. در کلاس‌های تکمیلی از مباحث حرفه‌ای‌تر و سنگین‌تری مانند فیلترنویسی، آنالیز زمانی و... نیز صحبت می‌شود. بعد از اتمام این دوره‌ها که حدودا پنج تا شش ماه به طول می‌انجامند، دانشجویان خانه سرمایه به مرکز فنی و حرفه‌ای معرفی می‌شوند تا با شرکت در آزمون رسمی این مرکز، مدرک بین‌المللی خود را در زمینه بورس دریافت کنند. خانه سرمایه تنها مرکز آموزش بورس در ایران است که از طریق آن می توانید مدرک بین المللی سازمان فنی و حرفه ای ایران را دریافت کنید! اگر قصد مهاجرت داشته باشید یا مدرکی رسمی بورس را به هر دلیلی برای ارائه در جایی غیر از ایران نیاز داشته باشید، مدرک فنی و حرفه‌ای‌تان کافی و معتبر خواهد بود.

مزایای دوره نوین

دوره نوین با وجود یک اپلیکیشن حرفه‌ای که وقت و زمان زیادی از سوی متخصصان مختلف برای طراحی آن صرف شده است به شما کمک می‌کند که در ساعت و مکان مورد علاقه‌تان به یادگیری مشغول شوید و به مفاهیم بورس تسلط پیدا کنید. ویدئوهای این مجموعه مشتمل بر وبینارهایی است که در آنها اساتید خبره به تدریس مباحث بورس می‌پردازند. علاوه بر وبینارها، امکان استفاده از تمرین‌ها و پرسش‌های تکمیلی و چک کردن آنها با پشتیبانان نیز وجود دارد. ضمن اینکه با شرکت در دوره نوین می‌توانید دوره جامع محصولات خانه سرمایه را که ارزشی معادل ۳ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان دارد به طور رایگان دریافت کنید. ضمن اینکه از دوره کامل سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن هم بدون پرداخت حتی یک ریال بهره‌مند خواهید شد. دوستانی که در دوره‌های حضوری شرکت می‌کنند و هزینه دوره را به طور نقدی می‌پردازند هم امکان استفاده رایگان از دوره مهم و تاثیرگذار سرمایه‌گذاری در مسکن را خواهند داشت. این دوره برای دیگران به قیمت دو میلیون و ۹۰۰ هزار تومان خواهد بود. 

دوره نوین بسیار کاربردی و کار کردن با آن برای تمام کاربران ساده و آسان است. وجود پشتیبان و مشاوری که به طور هفتگی به رفع اشکال هر کاربر می‌پردازد از مزایای متمایز دوره نوین است.

خانه سرمایه چه نوع محتوای آموزشی دیگری ارائه می‌کند؟

علاوه بر دوره‌های موفقی که خانه سرمایه‌ای‌ها برگزار می‌کنند و نتایج و خروجی‌های بسیار موفقی داشته است، محتوای آموزشی به شکل‌های دیگر هم از سوی این تیم در اختیار علاقه‌مندان به بورسی ارائه می‌شود. کافی است به وبلاگ خانه سرمایه سری بزنید و به راحتی از انواع مقالات و مطالبی استفاده کنید که از سوی کارشناسان خبره و آگاه درباره بورس و سرفصل‌های اقتصادی تهیه و آماده شده‌اند. برخی از افراد معتقدند که مجموعه‌های آموزش بورس، بازدهی خاصی ندارند و اگر بانیان و مسئولان آنها از آگاهی کافی برخوردار بودند، قطعا خودشان در بازار بورس فعالیت می‌کردند و با سود کلانی که به دست می‌آورند دیگر نیازی به برگزاری دوره‌های آموزشی برای دیگران نداشتند. این نگاه بدبینانه جای بسی تأسف دارد. نه به خاطر اینکه اتهامی بی‌اساس را متوجه تمام دوره‌های آموزشی می‌کند و تر و خشک را با هم می‌سوزاند بلکه به خاطر نوع نگاه سطحی به مقوله دانش و یادگیری. خوشبختانه، استقبال شدید دانشجویان از دوره‌های نوین و حضوری خانه سرمایه نشان داده است که از چنین اتهاماتی مبری است. اما به طور کلی، مجموعه‌هایی که به شکل‌های مختلف در تلاش هستند که محتوایی شایسته و کاربردی برای مخاطبان خود انتخاب و ارائه کنند به رشدی جمعی فکر می‌کنند که در آن تمام بازیگران دنیای اقتصاد با هم امکان رشد و موفقیت را تجربه خواهند کرد. بخش وبلاگ و تولید محتوای خانه سرمایه هم نشان می‌دهد که ارائه رایگان اطلاعات کارشناسی‌شده از سوی نیروهای خبره این مجموعه فقط با هدف ارتقای سطح مخاطبان صورت می‌گیرد. ارتقای خرد در سطحی وسیع نهایتا به نفع تمام عناصر دخیل در فعالیت‌های اقتصادی یک جامعه خواهد بود.

در آخر

مجموعه خانه سرمایه، تیمی جوان است که ضمن پویایی از تجربه نیز به خوبی بهره می‌برد و مدیران و اساتید آن سال‌ها در بازار بورس فعالیت کرده‌اند و با آگاهی کامل از پیچ و خم‌های این بازار اقدام به آموزش و هم‌یاری با دانشجویان می‌کنند. برای اینکه بتوانید در بازار بورس، فعالیت‌هایی توأم با موفقیت داشته باشید باید به دوره‌های آموزشی موفق اعتماد کنید. خانه سرمایه به شما کمک می‌کند تا در عرض چند ماه به رشد و آگاهی قابل توجهی در زمینه فعالیت در بازار بورس دست پیدا کنید. البته هر گونه موفقیتی در گروی تلاش‌های شخصی و فردی است و باید یادگیری و توجه به مفاهیم و تمرینات را عمیقا پیگیری کنید تا به نتایج عالی برسید. می‌گویند برای اینکه موفقیت در زمینه‌ای خاص برای‌تان مقدور شود باید با افراد آگاه در آن حوزه نشست و برخاست داشته باشید. شرکت در دوره‌های آموزشی تخصصی مانند دوره حضوری و نوین خانه سرمایه باعث می‌شود علاوه بر یادگیری موضوعات و سرفصل‌های مختلف مرتبط با بازار بورس با افراد فعال در این حوزه هم آشنا شوید و دید دقیق‌تری از مسیر حرکت در این بازار به دست بیاورید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1327162