راهنمای خرید بخاری مناسب برای فصل سرما

با شروع بارش باران و برف در نقاط مختلف کشور، ضرورت استفاده از بخاری‌های مناسب، ایمن و باکیفیت برای گرم نگه داشتن محیط‌های داخلی، بیش از پیش احساس می‌شود.

انتخاب بخاری مناسب

در فصل‌های پاییز و زمستان که هوا سرد می‌شود و با بارش باران و برف همراه است، استفاده از بخاری مناسب و استاندارد اهمیت زیادی دارد. در انتخاب بخاری مناسب، علاوه بر ظاهر زیبا و مدرن، باید به ویژگی‌های ساختاری آن نیز توجه داشت. در واقع، کارایی و ایمنی بخاری‌ها اهمیت زیادی دارد که در زمان انتخاب باید مورد توجه قرار بگیرند.

ویژگی‌های ظاهری:

 اولین ویژگی بخاری که در هنگام انتخاب برای خرید مورد توجه قرار می‌گیرد، شکل طراحی بخاری و مشخصات ظاهری آن است. انتخاب بخاری‌هایی با طراحی زیبا و مدرن، در زیبایی محل زندگی و کار شما بسیار تاثیرگذار هستند.

رده مصرف انرژی: بالا بودن رده مصرف انرژی یکی از نکات مهمی است که در زمان خرید بخاری باید مورد توجه قرار بگیرد. چرا که رده انرژی محصول، در میزان مصرف انرژی و در نهایت هزینه‌های مصرفی، تاثیرگذار است. هر چه رده انرژی محصول به ابتدای الفبای انگلیسی نزدیک‌تر باشد، میزان مصرف انرژی کمتر است.

هوشمند بودن بخاری:

بخاری‌های هوشمند که نمونه‌های جدیدی از بخاری‌ها هستند، امکانات و اختیارات گوناگونی از جمله برنامه زمان‌بندی کارکرد بخاری را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند. کارایی این نوع بخاری‌ها در مقایسه با انواع قدیمی بخاری بسیار افزایش پیدا کرده است. همچنین، با امکانات شخصی و ویژه‌ای که در اختیار مصرف‌کننده وجود دارد، تجربه استفاده از آن بهبود پیدا می‌کند.

بخاری گازی هرمتیک شوکت

 بخاری‌های گازی، همانند دیگر محصولات مورد استفاده ما، تحت تاثیر پیشرفت‌های فنی و تکنولوژیک قرار گرفته‌اند. نتیجه این پیشرفت‌ها، تغییرات بنیادین در ظاهر و ساختار بخاری‌های گازی بوده است. در واقع، پیشرفت‌ها و تغییرات تکنولوژیک، علاوه بر زیباتر کردن و مدرن کردن ظاهر بخاری‌ها، کارایی و ایمنی آن‌ها را نیز افزایش داد.

شرکت تولیدی صنعتی قطعه‌سازان شوکت تولیدکننده بخاری گازی هرمتیک کم‌مصرف و هوشمند در ایران است که یکی از به روزترین بخاری‌های گازی منطبق با تکنولوژی‌های روز دنیا است.

 این نوع بخاری، ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که آن را از نمونه‌های پیشین متمایز می‌کند؛ از مهمترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به داشتن بدنه سرد، سیستم هوشمند با قابلیت تنظیم تقویم آموزشی و ساعات روشن و خاموش شدن، ظاهر متفاوت و طراحی مدرن و به روز آن اشاره کرد.

بخاری شوکت

سایر ویژگی‌های این محصول عبارت‌اند از: دارا بودن محفظه احتراق بسته، دارا بودن دودکش دوجداره برای تامین هوای مورد نیاز احتراق از بیرون ساختمان و خروج گازهای حاصل از احتراق به بیرون ساختمان، دارا بودن فن به منظور تخلیه اجباری محصولات احتراق به بیرون ساختمان، دارا بودن فن برای چرخش هوای داخل ساختمان و گرمایش آن، دارا بودن سیستم کنترل دمای محیط، دارا بودن سنسور سنجش جریان هوای ورودی و دود خروجی و رده انرژی A محصول است.

شرکت تولیدی صنعتی قطعه‌سازان شوکت

گروه صنعتی پیروی با بیش از 50 سال سابقه و برقرای ارتباط موثر با شرکت‌های صاحب نام و دانش بنیان اقصی نقاط دنیا توانسته است که دانش فنی مرتبط را به کشور انتقال دهد و تکنولوژی‌های روز دنیا را بومی‌سازی کند. این گروه، همچنین، با احداث کارخانجات صنعتی و تاسیس شرکت‌های مهندسی توانسته است با تکیه بر توانمندی نیروهای متعهد و متخصص خود، نوآوری‌های بدیعی را رقم بزند. بدین منظور شرکت شوکت در سال 1394 به عنوان زیرشاخه گروه صنعتی پیروی آغاز به فعالیت کرد.

 شرکت شوکت در حوزه سیستم‌های تهویه مطبوع در حال فعالیت است و توانسته است در این سال‌ها تکنولوژی بخاری‌های کم مصرف هرمتیک را از استرالیا به ایران وارد کند. بخاری هرمتیک شوکت در مدل‌های SH18 ،SH19 ،SH25 ،SH27 و SH37 همچنین بوردهای الکتریکی SH27-EL-01 و SH27-EL-02 از جمله محصولاتی است که این شرکت تولید می کند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت شرکت شوکت مراجعه کنند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1327166

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =