۰ نفر
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
خلیل‌زاده: حق بیرانوند خورده شد

شجاع خلیل‌زاده، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که گل او به الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان بهترین گل سال آسیا انتخاب شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شجاع خلیل‌زاده که گل فصل گذشته‌اش به الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا کاندیدای زیباترین گل فصل شده است در این خصوص گفت: در بازی با الاهلی گلی زدیم که جزو نامزدهای بهترین گل آسیا شد. هنوز هم رأی گیری تمام نشده و تا سه چهار روز دیگر ادامه دارد. امیدوارم مردم رأی بدهند و گل من بهترین گل آسیا شود.

خلیل‌زاده که با قیچی برگردان دروازه الاهلی را باز کرده بود و در این خصوص با برنامه سلام صبح بخیر گفتگو می‌کرد، افزود: در تمرینات هم از این گل‌ها زیاد می‌زنم. در بازی با الاهلی هم یک دفعه به ذهنم رسید چنین کاری انجام بدهم و خدا را شکر به لطف خدا و بچه‌های تیم و هواداران آن توپ گل و جزو گل‌های برتر شد.
این بازیکن پرسپولیس در پاسخ به طعنه مجری برنامه به روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان که پیش از مراسم برترین‌های آسیا اعلام کرده بود علیرضا بیرانوند بهترین بازیکن آسیا نشده است گفت گرچه نظرسنجی چند روز دیگر ادامه دارد، اما ممکن است امروز آقای ناظمی توئیت بزند و برنده را اعلام کند، گفت: واقعاً حیف شد، اما به نظر من این کار واقعاً خوب نبود. علیرضا بیرانوند هم به نظر من و هم به نظر همه مردم ایران بهترین دروازه‌بان آسیاست، اما به حق خود نرسید. دو سال است به حقش نمی‌رسد.
خلیل زاده تصریح کرد: امیدوارم مسئولان فکری کنند تا بازیکنانی که رسیدن به این جوایز حق‌شان است، به حق خود برسند. از نظر ما بیرانوند بهترین است و حقش بود دیروز بهترین شود. همه نشستیم و مراسم را نگاه کردیم، اما او بهترین نشد و حقش پایمال شد. امیدوارم او سرد نشود و همین روند خوب را ادامه بدهد و امسال بتواند خیلی بهتر از سال گذشته با قهرمانی‌مان، قهرمانی در آسیا و حتی تیم ملی این عنوان را که حق اوست، کسب کند.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1327182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • GB ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
    6 1
    عاشق حرف های بی منطق و بدون اطلاع هستیم. مدارک و مستندات شما کجاست آقای خلیلی؟ همینطوری دیمی حرف بزنیم و دور هم هستیم. خوش می گذرد؟!!!