کالدرون و قلعه‌نویی سقوط و استراماچونی صعود کردند

در جدیدترین رده‌بندی بهترین مربیان فوتبال باشگاهی جهان کالدرون، منصوریان، گل‌محمدی، قلعه‌نویی و نکونام سقوط کردند، اما استراماچونی و فرکی با صعود مواجه شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در جدیدترین گزینشی که توسط سایت کلاب‌ورلدرنکینگ انجام گرفت، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم ذوب‌آهن، ۲۸۱۵ امتیاز گرفت. او از رده ۲۱۵ تا ۲۱۸ (۳ پله) سقوط کرد.
یحیی گل محمدی، سرمربی شهرخودرو نیز همین سرنوشت را پیداکرد. وی ۱۴۸۰ امتیاز گرفت. این مربی در هفته‌ای که گذشت، از رده ۴۲۱ تا ۴۴۲ (۲۱ پله) تنزل جایگاه پیداکرد. امیر قلعه‌نویی که تیمش در اصفهان مقابل استقلال ۲ بر ۲ متوقف شد، ۱۲۹۷ امتیاز گرفت و با ۲۳ پله از رده ۴۷۰ تا ۴۹۳ سقوط کرد. حسین فرکی، سرمربی تیم پیکان ۹۱۱ امتیاز گرفت و از رده ۶۲۵ تا ۶۲۴ (یک پله) صعود را تجربه کرد.
جواد نکونام، سرمربی جوان فولاد نیز ۸۵۴ امتیاز گرفت و از رده ۶۴۶ تا ۶۵۳ () سقوط کرد. همچنین آندرا استراماچونی، سرمربی ایتالیایی ۱۲۲۰ امتیاز گرفت و از رده ۵۷۷ تا ۵۲۴ (۵۳ پله) صعود کرد. گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس از رده ۶۰۳ تا ۶۰۵ (۲ پله) سقوط کرد. او برای این منظور ۹۷۶ امتیاز گرفت.

در این رده‌بندی ارنستو والورده، سرمربی تیم بارسلونا جایگاه خود را به عنوان بهترین مربی جهان جایگاه خود را حفظ کرد. وی ۱۵۹۳۴ امتیاز گرفت. پس از او یورگن کلوپ، لیورپول با ۱۴۴۶۳ امتیاز و گالاردو از ریورپلات آرژانتین با ۱۳۳۳۸ امتیاز، دوم و سوم شدند.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1327201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =