۱ نفر
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
سرنوشت پرسپولیس در دستان یحیی

شهرخودرو برخلاف پرسپولیس که هر چهار دیدارش برابر مدعیان قهرمانی را تا هفته ششم انجام داد، تاکنون فقط مقابل شاگردان کالدرون بازی کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جدول لیگ برتر نوزدهم این روزها شرایط حساسی را تجربه می کند. چهار تیم سپاهان، شهرخوردو، استقلال و پرسپولیس با اختلاف های اندک با یکدیگر قرار گرفته اند و اگر پرسپولیسی ها در بازی عقب مانده شان مقابل نساجی پیروز شوند، فاصله تیم چهارم جدول با صدر به یک امتیاز خواهد رسید. 

شاگردان یحیی گل محمدی در تنها بازی رودررو با مدعیان قهرمانی، پرسپولیس را شکست داده و حالا این تیم در ۴ بازی باقیمانده از نیم فصل اش باید به مصاف استقلال، سپاهان، تراکتور و نساجی برود؛ این یعنی ۳ بازی ۶ امتیازی در ۴ هفته.

شهرخودرو این هفته در تهران مقابل استقلال بازی می کند و یک هفته بعد در مشهد از سپاهان پذیرایی خواهد کرد و به زودی تکلیف دیدار معوقه این تیم برابر تراکتور که قرار بود در هفته یازدهم برگزار شود ولی به تعویق افتاد، مشخص خواهد شد.

همانطور که مشخص است، نتیجه این بازی‌ها، تعیین کننده جایگاه تیم های بالای جدول در پایان نیم فصل خواهد بود و بی شک پرسپولیس با اشتیاق زیادی مصاف های شهرخودرو را دنبال خواهد کرد؛ چرا که به هر حال پیروزی و شکست هر یک از تیم ها، به نفع این تیم خواهد بود و تساوی هم بهترین حالت برای شاگردان کالدرون به شمار می رود.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1327393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =