تصاویر | ورود ترامپ و ملانیا به آمریکا پس از شرکت در اجلاس جنجالی ناتو

رئیس جمهور و بانوی اول آمریکا پس از شرکت در اجلاس ناتو که با حاشیه های فراوانی همراه بود به واشنگتن بازگشتند.

به گزارش خبرآنلاین، وب سایت انگلیسی دیلی میل درباره بازگشت ترامپ با این عنوان نوشت: ترامپ خیلی خونسردانه به آمریکا بازگشت و ادعا کرد که مورد احترام سران ناتو قرار گرفت و به توافقات خوبی با رهبران این کشورها دست یافته است.  این در حالی است که ترامپ در پی تمسخر و دست انداختنش توسط رهبران دنیا لندن را ترک کرد و جاستین ترودو را دورو خطاب کرد.

ترامپ همچنین در کنفرانس خبری با رسانه ها شرکت نکرد و به سرعت لندن را ترک کرد.

این تحولات در حالی رخ داد که ترامپ در توئیترش نوشت: رسانه های جعلی و دروغ پرداز از هیچ تلاشی برای کوچک و بی اهمیت شمردن سفر بسیار مهم  من به لندن برای شرکت در اجلاس ناتو دریغ نمی کنند.

ترامپ همچنین در توئیت دیگری نوشته است: توافق خوبی با سران کشورهای عضو ناتو داشتم.حتی آنها را مجبور کردم که 130 میلیارد دلار در سال به بودجه هایشان اضافه کنند. 400 میلیون در سال تنها در ظرف 3 روز، بدون هیچ افزایشی برای آمریکا، فقط احترام عمیق.

دیلی میل در ادامه می افزاید: ادعای ترامپ درباره این رقم درست بود و ینس استولنبرگ دبیرکل ناتو نیز آن را تایید کرد. اما بدست آوردن احترام بیشتر با توجه به ویدیوی منتشر شده از جاستین ترودو و  دیگر رهبران که در حال تمسخر ترامپ بودند این ادعا را رد می کند.

لازم به ذکر است که روز گذشته اجلاس ناتو در لندن پایان یافت و بیانیه 9 بندی منتشر شد که طی آن به فرصت‌ها و چالش‌هایی که این ائتلاف نظامی با آن مواجه است اشاره شده است. (اینجا)

310311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1328003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شمس تبریزی IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
    0 15
    من یه چیزی بگم. یه حس غریب همیشه به من میگه اینهایی که دست زنشون رو میگیرن و در انظار عمومی راه میرن آدمهای کم عقلی هستن. نمیدونم چرا حس میکنم اختلاط زیاد با جنس مخالف، حتی اگه اون فرد همسر آدم باشه موجب کم عقلی میشه. شما میبینید که خدا گفته اگه به یک همسر بسنده کنید به عدالت نزدیکترید. چرا؟ چون خدا میدانسته که این کار معمولا موجب زوال عقل میشه. به خاطر همین گفته یکی بگیری، عقلت کمتر زوال پیدا میکنه ، پس به عدالت نزدیکتری. خوب میدانید که عقل و عدالت در هم تنیده هستن.
    • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
      0 0
      بیچاره زنت که شوهری با همچین طرز فکری داره(مردی که دست خانمشو میگیره کم عقله؟) هستن خانمایی که خیلی از همسرشون عاقلترن و مشاور خوبی برای حل مشکلات هستن.بعدشم عدالت چه ربطی به زوال عقل داره؟(اگه خدا گفته به یک همسر بسنده کنید بخاطر اینه که اگه چندتا زن داشته باشین ممکنه توی محبت کردن بهشون عدالتو برقرار نکنید) و درآخر اینکه نظرتون هیچ ربطی به این خبر نداشت
    • US ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
      0 0
      شمسی من اگه تورو نداشتم چیکار میکردم!!! خیلی خوبییییی لاووو یو