پیام استاندار چهارمحال وبختیاری به مناسبت فرارسیدن  ۱۶ اذر روز دانشجو

استاندار چهارمحال و بختیاری، با صدور پیامی ۱۶ آذر؛ روز دانشجو را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری ، متن پیام اقبال عباسی بدین شرح است:

شانزده آذر، روز دانشجو نماد استکبارستیزی، استقلال خواهی و نمونه والای مقاومت تاریخی جوانان ایران عزیز و تجلی بصیرت و یادآور فداکاری، رشادت و حریت دانشجویی است.

بی تردید این فریاد استکبار و استعمارستیزی، الگو و نماد جاودان آزادی خواهی ملتی است که توانست با رهبری و هدایت هوشمندانه امام راحل، رژیم فاسد طاغوت را برای همیشه از صحنه روزگار محو کند.

شصت و شش سال پیش در چنین روزی، دانشگاه سنگر دانشجو شد و خون پاک دانشجویانی که در مقابل شیطان بزرگ سر خم نکردند گواهی سند آزادگی و حق طلبی جوانان ایران گردید.

دانشجو مظهر نشاط، عدالت خواهی، استکبار ستیزی و مطالبه گری است. جایگاه دانشجو از ارزش خاصی برخوردار است و توجه به این قشر دارای اهمیت ویژه‌ای است، همانگونه که رهبری فرموده اند: "قشر دانشجو برای ما، برای این کشور و برای آینده، مهم است".

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دانشجو«مصطفی بزرگ‌نیا و احمد قندچی و آذر شریعت‌رضوی»، روز دانشجو را به دانشجویان و دانشگاهیان عزیز استان چهارمحال و بختیاری تبریک و تهنیت عرض نموده، از دانشجویان عزیز می خواهم با تحقیق و پژوهش، در چارچوب سیاست توسعه متوازن، ظرفیتهای مختلف استان را رونق بخشند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1328574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =