۳ نفر
۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰

زبان انگلیسی همچون سایر زبان ها آزمونی برای سنجش میزان تسلط زبان آموزان به این زبان فراگیر دارد، بی شک مهمترین آزمون در زبان انگلیسی آزمون آیلتس است IELTS   برگرفته از واژه ی (International English Language Testing System) به معنای سامانه ی جهانی ارزیابی زبان انگلیسی است. دوره های IELTS ازمهم ترین دوره های آموزشی جهت ادامه ی تحصیل در تمامی کشورهای انگلیسی زبان می باشد. آزمون آیلتس بریتانیایی است که از این نظر برابر با آزمون TOEFL که آزمونی آمریکایی است قرار می گیرد.

برای آمادگی در این امتحان می بایست یک آموزشگاه معتبر زبان انگلیسی که کلاس آیلتس در آن تشکیل می شود را انتخاب کنید. آموزشگاه زبان گات، با توجه به تعداد بالای زبان آموزان و کسب نمرات عالی در آزمون‌های بین المللی تبدیل به بهترین آموزشگاه زبان های خارجی به انتخاب شما زبان آموزان عزیز شده. این آموزشگاه مجری برگزاری کلاس های آمادگی آزمون آیلتس می باشد که با توجه به روش های تدریس، منابع آموزشی استاندارد و اساتید حرفه ای شما را در رسیدن به هدفتان کمک می کند. این کلاس ها به صورت فشرده، خصوصی و ترمیک برگزار می شوند که با توجه به هدف و مدت زمانی که در دست دارید می توانید یکی را به دلخواه انتخاب کنید با ما همراه باشید برای بررسی بیشتر این آزمون محبوب و پر کاربرد ...

انواع آزمون آیلتس

در مجموع سه نوع آزمون آیلتس وجود دارد که شما باید با توجه به هدفی که دارید در یکی از آنها شرکت کنید که آموزشگاه زبان گات برای هر سه مورد کلاس آمادگی برگزار میکند.

۱. آیلتس آکادمیک (IELTS Academic)

  •  برای افرادی که قصد دارند در تحصیلات خود را در یک دانشگاه انگلیسی زبان ادامه بدهند.

۲. آیلتس جنرال (IELTS General Training)

  •  برای افرادی که قصد دارند به کشور های استرالیا، کانادا، نیوزلند یا انگلستان مهاجرت کنند، در محیط های کاری انگلیسی زبان کار کنند یا در دبیرستان های انگلیسی زبان تحصیل کنند.

۳. آیلتس لایف اسکیلز (IELTS Life Skills)

  •  برای افرادی که قصد دارند ویزای انگلستان بگیرند یا ویزای خود را تمدید کنند.

اگر در آزمون ایلتس آکادمیک یا جنرال شرکت کنید، نمره ای بین ۱ تا ۹ خواهید گرفت که نمره ۱ نشاندهنده عدم توانایی شما در برقراری هر گونه ارتباط به زبان انگلیسی است و نمره ۹ هم نشان می دهد شما در سطح عالی و حرفه ای زبان انگلیسی قرار دارید. این دو نوع آزمون آیلتس از چهار بخش اصلی تشکیل می شوند که عبارتند از:

  •  شنیداری IELTS Listening
  •  درک مطلب IELTS Reading
  •  نگارش IELTS Writing
  •  مکالمه IELTS Speaking

اگر برای اهداف تحصیلی در مقاطع لیسانس و بالاتر در یک دانشگاه نیاز به آیلتس دارید باید آیلتس آکادمیک را انتخاب کنید.

اگر برای مهاجرت، کار و یا تحصیل در مقطع پایین تر از لیسانس نیاز به آزمون آیلتس دارید باید آیلتس جنرال را انتخاب کنید.

تاریخ ومکان برگزاری آزمون آیلتس

برگزار کننده اصلی این آزمون دانشگاه کمبریج انگلستان و مرکز آیلتس استرالیا هستند. این مراکز در کشورهای مختلف از جمله ایران نماینده دارد. سوالات آزمون در مرکز اصلی آن که همان  IDP است طراحی، و توسط نمایندگان مجاز در ایران برگزار می گردد. تاریخ برگزاری آزمون نیز از سوی مرکز آیلتس استرالیا اعلام می‌شود. تقریبا در هر ماه، ۴ بار امتحان آیلتس برگزار می‌شود. بعضی از آنها فقط آکادمیک و برخی هر دو آزمون جنرال و آکادمیک را در برنامه خود دارند.

نتیجهی آزمون آیلتس

نتیجه‌ی آزمون ظرف ۱۳ روز پس از آزمون برای شما ارسال می گردد. تمامی محورهای آزمون برای شما روی فرم گزارش آزمون ارسال خواهد شد.

نتیجه‌ی آزمون را در محلی امن نگهدارید چرا که شما تنها یک نسخه از آن دریافت می نمایید. از فرم گزارش آزمون شما به صورت خودکار ۵ نسخه ارسال می گردد که شما می توانید به صورت رایگان آنها را به مؤسسات مورد نظر خود ارسال نمایید. این امر به هموار سازی فرآیند درخواست شما کمک می نماید. نسخه های اضافی با هزینه اندک همراه خواهد بود.

فرم گزارش آزمون شما به صورت مستند دارای ارزش است و شما بایستی آن را در جایی امن نگهدارید زیرا نمی توان جایگزینی برای شما ارسال کرد. این سند دارای موارد زیراست:

  •  نمره شما، بر مقیاس سطح ۱ تا ۹ برای هر مهارت در آزمون
  •  نمره کلی سطح شما بر مقیاس ۱ تا ۹
  •  درج گذراندن دوره آموزشی عمومی یا دانشگاهی
  •  عکس داوطلبی شما و جزئیات ملیت، زیان اول و تاریخ تولد شما

فرمهای گزارش آزمون برای مدت زمان توصیه شده دو سال دارای ارزش می باشند. این فرمها در خود دارای معیارهایی امنیتی می باشند و قابل نسخه برداری نمی باشند. مؤسسات دریافت کننده می توانند به پایگاه داده ها دسترسی یابند تا نتایج شما را مجدداً کنترل نمایند.

کلاس زبان آیلتس

هدف اصلی از برگزاری کلاس زبان آیلتس در آموزشگاه زبان گات آشنایی و آماده کردن متقاضیان برای شرکت در آزمون آیلتس می باشد. متقاضیان و زبان آموزانی که در کلاس زبان آیلتس آموزشگاه زبان گات شرکت می کنند می توانند در کوتاهترین زمان ممکن بر روی مهارت های آزمون آیلتس مسلط گردند  و با تسلط کامل در آزمون شرکت نمایند. گات به منظور فراهم کردن بستر آموزشی مناسب به زبان آموزان و متقاضیان کلاس زبان آیلتس را در شرایط متنوع برای زبان آموزان برگزار نموده. زبان آموزان و همچنین متقاضیان این کلاس می توانند  با توجه به ارائه ی  زمانبندی خود و اعلام ساعت هایی که می توانند در دوره های آیلتس شرکت کنند ثبت نام خود را انجام دهند و زمانبندی کلاس ها با توجه به تایم که ارائه داده اند صورت می گیرد. اساتیدی که در طول دوره کلاس زبان آیلتس را برگزار می نماید از اساتید مجرب و تحصیل کرده می باشند. متد ها و منابع مورد استاده در طول دوره از منابع آموزشی معتبر و همچنین بروز و تایید شده توسط سفارت می باشد کلاس های آیلتس به صورت آنلاین، خصوصی، فشرده و ترمیک برگزار می شود.

معرفی آموزشگاه زبان گات

مرکز زبان گات  یکی از مراکز معتبر و تنها برند معتبر آموزش زبان های نادر در ایران می باشد که در طول یک دهه با بکار گیری منابع و متد های آموزشی مدرن توانسته بیش از ۱۵ هزار زبان آموز موفق را در خود بپرواند. زبان آموزان مجموعه ی گات با شرکت در دوره های آموزشی گات موفق به دریافت مدرک بین المللی در آزمون های بین المللی شده اند. شما نیز می توانید با شرکت در کلاس های این دوره موفقیت خود را در آزمون مورد نظر حتمی نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با آموزشگاه زبان گات تماس بگیرید و از روند برگزار ی دوره های آموزشی مجموعه و ویژگی های این مجموعه مطلع گردید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1328961

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =