رئیس فدراسیون فوتبال از توضیح به نمایندگان مردم وحشت دارد

اظهارات مهدی تاج در یک برنامه تلویزیونی حالا واکنش دیگر نمایندگان مجلس را به همراه داشته است.

زهره آقایانی:با این که شکست های اخیر تیم ملی فوتبال در میادین آسیایی،صدای خیلی ها از جمله نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را درآورده است اما واکنش مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال به این انتقادات و البته احضار به مجلس این بود:«من به مجلس نمی روم و بهتر است نمایندگان هم به فکر مشکلات مردم باشند.»

یک جور رجز خوانی و شاید بی توجهی به کسانی که نماینده مردم در مجلس هستند!با همه این شرایط و پس از این اظهار نظر بود که این بار محمد کاظمی نایب رئیس  کمیسیون قضایی وادار به واکنش شد.او در این باره می گوید :«به نظر من در شرایط کنونی هر کسی در هر مسئولیتی که به عهد دارد نباید سخنی بگوید یا اقدامی بکند که در آن شائبه تضعیف مجلس وجود داشته باشد . همه کسانی که در این مملکت مسئول هستند باید موقعیت مجلس را درنظر داشته باشند  از این بابت که نمایندگان منتخب مستقیم مردم هستند.»

او این را گفت و ادامه داد:« وقتی یک فدراسیونی که با ندانم کاری ها و بی تدبیری های خود، به فوتبال کشور لطمه زده است  اینگونه در یک تریبون عمومی با نمایندگان برخورد می کند و هیچ نیازی نمی بیند که پاسخگوی نمایندگان ملت باشد بهتر از این نمی شود.رییس فدراسیون فوتبال بجای اینکه بیاید و توضیح دهد که به چه مناسبت و چه حسابی  قرارداد نجومی با یک مربی ناموفق  از جیب مردم و خزانه ملت و بیت المال مسلمین بسته است با غرور اعلام می کند که نمایندگان هم همین سخنان را بشنوند. آن هم مربی که حاصل کار او شکست های پی در پی تیم ملی بوده است. آقای تاج از پاسخ دادن در مجلس وحشت دارد. اما یقینا کمیسیون فرهنگی باید ایشان را مورد سوال جدی قرار دهد و اگر توضیحات قانع کننده نداشت موضوع را به صحن علنی بکشاند . یقینا ایشان باید پاسخگوی این ندانم کاری و بی تدبیری خود در کمیسیون فرهنگی باشد. من واقعا بسیار متاسفم که آقای تاج که در نهایت یک کارمند است و دست در جیب ملت دارد از این که بیاید و به نمایندگان ملت توضیح دهد سرپیچی کرده و به صراحت می گوید"من دیگر هیچ توضیحی به نمایندگان ندارم" انشالله نمایندگان با این سخنان برخورد خواهند کرد. یقنا کمیسیون فرهنگی بایستی در این خصوص شدیدا ورود کند. از سویی از وزارت ورزش و جوانان و آقای سلطانی فر می خواهیم که برخورد مناسبی دراین باره داشته باشند.»

از کاظمی سوال کردیم که به نظر شما چه چیزی باعث می شود که یک مدیراین طور با نمایندگان مردم سخن بگوید که او این واکنش را نشان داد:«از قدیم الایام  یک مثالی وجود دارد که می گوید احترام امامزاده را متولی آن باید نگهدار کند! وقتی متولیان امور احترام مجلس را با تصمیمات خارج از مجلس خود نگه نمی دارند واحترام مردم و نمایندگان منتخب آنها را حفظ نمی کنند، طبیعی است که یک مدیر میانی هم بیاید و بگوید من به مجلس نمی روم و توضیح نمی دهم! دولت، قوه قضاییه و قوه مجریه، مدیران و وزرا بعنوان متولیان باید احترام نمایندگان مجلس را حفظ می کردند تا امروز شاهد گردن کشی یک مدیر میانی به خانه ملت  نباشیم.»

کاظمی در پایان گفت:«یقینا ما نمایندگان درباره تذکر به وزیر ورزش تصمیم خواهیم گرفت.منتها سعی می کنیم تا از طریق کمیسیون مربوطه این موضوع را پیگیری و اقدام کنیم .»

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1329154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد فرج الهی AE ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    3 0
    آقای نماینده داری اشتباه میزنی عزیزم. فدراسیون‌ها باید پاسخگوی وزارتخانه باشند. نه مجلس
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    3 0
    همون بهتر نماینده ها از چیزی خبر نداشته باشند بود و نبودشون فرقی نمیکنه
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    4 0
    دوستان مجلس یادشون رفته چقدر به فدراسیون بابت کیروش گیر دادن !!! حالا که اون رفته باز هم گیر میدن
  • دهه 60 IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
    2 0
    منظور از مردم مردم ماست یا مردم اونا ؟