استراماچونی گزینه مربیگری باشگاه ایتالیایی

رسانه ایتالیایی چند ساعت بعد از ترک ایران توسط استراماچونی از او به عنوان رقیب جدی کاندیداهای معرفی شده هدایت اودینزه نام بردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آندره‌آ استراماچونی که سابقه هدایت اودینزه در سری‌آ ایتالیا را دارد چند ساعت بعد از ترک ایران و جدایی از استقلال به فهرست کاندیداهای هدایت این تیم بحران زده در ایتالیا اضافه و رقیب چهره‌ای همچون والتر زنگا شد.

بنا به نوشته وب سایت Messaggero همچنان دو نام نزدیک‌تر از هر مربی دیگری به نیمکت اودینزه در ادامه فصل سری‌آ وجود دارد اولین نام والتر زنگا و دیگری پاسکوآله مارینو، اما همچنان سران باشگاه به لوکا گوتی اعتماد دارند تا مقابل یوونتوس و کالیاری روی نیمکت بنشیند. گوتی مقابل ناپولی به تساوی ارزشمندی رسید و ثابت کرد می‌تواند به تیم سرو سامان بدهد، اما با این وجود طرفداران منتظر مربی بزرگی برای تیم محبوب‌شان هستند.»

این سایت در ادامه نوشت: «به احتمال فراوان در ژانویه مربی جدید به تیم خواهد آمد که یکی از میان زنگا یا مارینو خواهد بود، اما حالا یک ایده جدید هم به برنامه‌ها اضافه شده است. آندره‌آ استراماچونی که از استقلال جدا شد می‌تواند دوباره نیمکت اودینزه را در دست بگیرد و رقیبی جدی برای زنگا و مارینو تلقی شود.»

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1329369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =