وزیر بهداشت: ۶ هزار تخت به مراکز درمانی کشور اضافه می‌شود

فارس نوشت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طی سال‌های گذشته حداکثر تخت بیمارستانی در سال ۴ هزار و ۵۰۰ مورد بوده که افزایش تعداد تخت‌ها امسال به‌حدود دو برابر و در سال آینده ۶ هزار تخت به مراکز درمانی کشور اضافه می‌شود.

 سعید نمکی امشب در مراسم بهره‌برداری از هفت طرح بهداشتی و درمانی با بیان اینکه در سال جاری با وجود مشکلات اقتصادی و کمبود منابع به یاری خدا، برکت خون شهدا و  کمک خیران نطام سلامت ۸ هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی به مراکز درمانی کشور اضافه می‌شود، اظهار کرد: طی سال‌های گذشته حداکثر تخت بیمارستانی در سال ۴ هزار و ۵۰۰ مورد بوده که افزایش تعداد تخت‌ها امسال به‌حدود دو برابر و در سال آینده ۶ هزار تخت به مراکز درمانی کشور اضافه می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به نگاه دولت به حوزه بهداشت و درمان، افزود: از ابتدای دولت تدبیر و امید تا پایان سال گذشته با اولویت مناطق محروم ۲۷ هزار تخت به تخت‌های بیمارستانی کشور اضافه شد.

وی بیان کرد: دولت با اجرای طرح تحول نظام سلامت بستر لازم را برای کاهش پرداختی مردم و توسعه زیرساخت‌های سلامت در مناطق کمتر توسعه یافته، برداشته است.

۲۳۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1329578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =