آغاز فاز نخست ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان‌غربی

مدیر کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی گفت: ثبت‌نام متقاضیان واجد شرایط در سامانه ملی ثبت‌نام طرح اقدام ملی تولید مسکن از صبح امروز /سه‌شنبه ١٩ آذرماه/ آغاز شده است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، سیدمحسن حمزه‌لو با بیان اینکه ثبت نام متقاضیان به مدت سه روز تا ١٠ صبح روز پنجشنبه ٢١ آذر ماه ادامه خواهد یافت، گفت: متقاضیان می توانند قبل از تکمیل ظرفیت برای ثبت نام به نشانیhttps://tem.mrud.ir/ مراجعه کنند.

وی با اشاره به این‌که فاز نخست طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در ٩ شهر استان اجرا می‌شود، ادامه داد: این شهرها شامل: ارومیه، خوی، نقده، سردشت، شاهین‌دژ ، اشنویه، تکاب، محمدیار و سیه‌چشمه است.

وی درخصوص شرایط لازم متقاضیان تصریح کرد: متقاضیان ثبت نام در طرح اقدام ملی، خود و همسر باید فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی از روز اول فروردین ماه ۸۴ به بعد باشند و پس از انقلاب اسلامی از امکانات نهادهای دولتی مربوط به تأمین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه‌ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشد. به عبارتی فرم ‹‹ج›› در استعلام از سامانه مربوطه باید سبز باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ادامه داد: متقاضیان باید متأهل و یا سرپرست خانوار که‌ دارای حداقل ۵ سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا باشند.

طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن طرحی است که به منظور احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده که از این تعداد سهم آذربایجان‌غربی نزدیک به ٢١ هزار واحد است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1329703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =