۱ نفر
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

ایسنا نوشت: یوتیوب ساعاتی پیش دسترسی به حساب‌های کاربری رسمی شبکه انگلیسی‌زبان پرس تی‌وی و اسپانیایی‌زبان هیسپان تی‌وی را بدون اطلاع قبلی مسدود کرد.

حبیب عبدالحسین مدیر وب‌سایت پرس تی‌وی در این رابطه گفت: گوگل بدون هیچگونه اطلاع قبلی، اکانت شبکه پرس تی‌وی را بست؛ این در حالی است که ما هرگز قانون و قاعده‌ای را در این پلتفرم، زیر پا نگذاشتیم و همیشه قوانین آن‌ها را رعایت کردیم.

وی ادامه داد: معمولا قبل از آنکه کانالی را در یوتیوب مسدود کنند، پیام هشداری را ارسال می‌کنند اما در مورد پرس تی‌وی، هیچ پیامی دریافت نشد و همزمانی آن با بسته شدن کانال یوتیوب هیسپان تی‌وی، نشان می‌دهد که بحث محتوا نبوده و اشکالی که گرفته شد این بود که این دو کانال، متعلق به ایران هستند.

عبدالحسین تاکید کرد: این مساله بیشتر سیاسی است تا اینکه به محتوا مربوط باشد.

مدیر وب سایت و رسانه‌های اجتماعی شبکه پرس تی‌وی گفت: این برای چهارمین بار است که شاهد مسدود شدن کانال یوتیوب پرس تی‌وی که نزدیک به ۱۸ هزار مشترک داشت، هستیم. ما در موردهای قبلی، اعتراض خود را به یوتیوب اعلام کردیم اما هرگز پاسخی دریافت نشد؛ درواقع، آن‌ها هرگز خود را پاسخگو نمی‌دانند؛ درحالی که شبکه‌های اجتماعی به منظور فراهم آوردن بستری برای ارائه دیدگاه‌های آلترناتیو ایجاد شدند اما بیشتر از آنکه اجتماعی باشند، سیاسی هستند.

وی در پایان تصریح کرد: معتقدم که ما داریم بهای «صدای بی‌صدایان» بودن خود را می‌پردازیم.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1330023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
    3 0
    دستش درد نکنه
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
    4 0
    خوب شد!!