568 نانوایی در کشور به طرح خیرات نان پیوستند

رؤسای اتحادیه نانوایان 31 استان کشور با حضور در بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور از پیوستن خود به طرح خیرات نان خبر دادند.

بنیادی که با 18 سال فعالیت مستمر توانسته است یاری‌گر خانواده‌های بی سرپرست، بدسرپرست، ایتام، بیماران و سایر افراد بی بضاعت باشد و در مجموع نیز 4708 نفر از این عزیزان را تحت پوشش انواع چترهای حمایتی خود قرار دهد. کلیه فعالیت‌های این بنیاد خیریه در قالب «طرح سفره های علوی» که شامل 10 طرح است، صورت می‌گیرد.

طرح خیرات نان کریم اهل بیت (ع) که از تیر ماه ۱۳۹۲ توسط  بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور در 66 نانوایی در 22 منطقه شهر تهران آغاز شد، توانست تا پایان سال 1397 در 248 نانوایی فعال در شهر تهران و 220 نانوایی در 21 استان کشور اجرایی شود و امسال نیز با اضافه شدن 10 استان جدید تعداد نانوایی‌های فعال در طرح به 568 عدد رسید.

طرح خیرات نان

اگر چه این طرح در ابتدا با هدف ترویج فرهنگ پسندیده خیرات نان صورت گرفت اما در ادامه فعالیت خود اطعام نیازمندان را با شعار«همت کنیم هیچ سفره‌ای بی نان نماند» نیز مورد توجه قرار داد و وظیفه‌ی رساندن این خیرات را به سفره‌ی نیازمندان برعهده گرفت به طوری که بین خانواده‌های نیازمند شناسایی شده، بن دریافت نان توزیع می‌کند تا این عزیزان با مراجعه به نانوایی‌های مشخص در طرح، اقدام به تهیه رایگان نان مورد نیاز خانواده خود کنند.

همزمان با برگزاری ششمین همایش تجلیل از تجلیل از خیرین و بانیان این طرح که در 21 آذر ماه 1398 در مهدیه تهران برگزار شد از رؤسای اتحادیه نانوایان 21 استان مجری تقدیر و با اعطای حکم به رؤسای اتحادیه نانوایان 10 استان دیگر، عملا طرح خیرات نان سراسری و در کل کشور اجرایی شد.

طرح خیرات نان

علاقه مندان و خیرانی که قصد همراهی و کمک به برنامه‌های آتی طرح خیرات نان را دارند می‌توانند با واریز کمک‌های نقدی خود در طرح خیرات نان شرکت و به این کمپین بپیوندند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1330969

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =