۰ نفر
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
ادمین کانال داعش در ایران کیست؟

مشرق نوشت: جدیدترین کتاب انتشارات شهید کاظمی با موضوع داستان امنیتی بر اساس زندگی ادمین کانال داعش در ایران که به زودی روانه بازار می شود.

«مار و پله»؛ جدید ترین کتاب انتشارات شهید کاظمی با موضوع داستان امنیتی بر اساس زندگی ادمین کانال داعش در ایران که به زودی روانه بازار می شود.

تا به حال کتاب‌های متنوعی درباره اعضای گروهک داعش نوشته شده؛ ولی هیچ‌کس از ادمین کانال‌های داعش که در ایران فعالیت می‌کرد، خبری ندارد. کسی نمی‌داند این ادمین می‌تواند یک زن بیست و چند ساله باشد، زنی که مادر دو سه تا بچه قد و نیم‌قد است. زنی ریزنقش با قد کوتاه زنی که می‌تواند در یکی استان‌های شرقی، غربی یا جنوب شرقی کشور سکونت داشته باشد.

«مار و پله» کتاب جدید نشر شهید کاظمی، روایت جذابی از زندگی "خانم ادمین" است، عنصر پیوستی گروهک داعش! زنی که از صحنه‌های دلخراش کشتار داعش، لذت می‌برد و فکر می‌کند دیدن اجرای حکم دین، خوب است. زنی که وقتی دستگیر می‌شود، اعترافات جالبی درباره داعش مطرح می‌کند.

مار و پله؛ جدید ترین کتاب انتشارات شهید کاظمی با موضوع داستان امنیتی بر اساس زندگی ادمین کانال داعش در ایران که به زودی روانه بازار می شود.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1331301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
    1 1
    عضویت در گروه داعش حکم آن اعدام است حتی اگر جرمی به غیر عضویت نداشته باشدواین افراد نیاز به محاکمه ندارند.