«ما که هستیم» کلید خورد/فیلمی که دغدغه این روزهای ماست

  فیلم «ما که هستیم» به نویسندگی و کارگردانی ابوالحسن کیوان جلوی‌ دوربین رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلمبرداری فیلم سینمایی «ما که هستیم» مدتی است آغاز شده و تهران، دماوند و شیراز لوکیشن‌های اصلی این فیلم هستند.
ابوالحسن کیوان، نقاش، مجسمه ساز، معمار و فیلمساز ایرانی است که سال ۱۳۵۸ از دانشگاه «هنر» در تهران فارغ التحصیل شد و بعد از مهاجرت به استرالیا، در دانشگاه«تیف کالج» به تحصیلات خود ادامه داد.

کیوان فعالیت هنری خود را سال‌ها قبل از ورود به دانشگاه، یعنی سال ۱۳۴۸ در رشته‌های پوستر و پلاکارد سینما آغاز کرد. او در آن زمان، کارهای تبلیغاتی شرکت‌های بین‌المللی پخش فیلم در ایران مثل «کلمبیا»، «برادران وارنر» و «متروگلدن مایر» را به عهده داشت.
بعضی از فیلم‌های این فیلمساز ایرانی در جشنواره‌های کشورهای مختلف دنیا برنده جایزه شده اند. فیلم  «J & B» او در استرالیا ساخته شد و در سال ۲۰۱۴ در فستیوال کن پذیرفته شد، همچنین فیلم او با عنوان «مهاجرت» در سال ۲۰۱۸ برنده دو «مدال» از فستیوال فیلم «کلکته» در هند شد. فیلم «مهاجرت» در شش فستیوال تا مرحله Official selection پیش رفت.
در خلاصه داستان فیلم جدید ابوالحسن کیوان یعنی «ما که هستیم» آمده است: مردی ناامید که فکر می‌کند، جامعه موقعیت مناسبی برای شکوفایی استعدادهایش در اختیار او نگذاشته و عمرش به بطالت و پوچی گذشته است، پس از مرگ مادرش با بحرانی تازه روبرو می‌شود و می‌فهمد که پدر و مادر واقعی‌اش آنهایی نیستند که او را بزرگ کرده‌اند. او از این زمان کنجکاوانه همراه همکار و دوستش در پی پیدا کردن پدر و مادر و هویت واقعی‌اش می‌رود و در میانه ماجرا اتفاقات عجیبی برایش رقم می‌خورد...
گروه بازیگران این فیلم را، افشین نخعی، مهدی خان احمدی، رایا نصیری، نینا برزگر، شیما الله بیگی، رضا برزگر، الهه پور رستمی و معصومه دشتی تشکیل می‌دهند.
دیگر عوامل اصلی این فیلم عبارتند از:
مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سجادیان، مدیرصدابرداری: میثم حسنلو، مدیر تولید: نریمان اقبالی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: بهارک فرامرزی، مدیر تدارکات: علی رفعت خواه
گریم:الهه عالی حسینی، رضا سالاری، طراح صحنه: ابوالحسن کیوان، لباس: سارا ولی پور، مشاور فرهنگی: سلمان فرخنده، مدیر رسانه: فرنوش آبا.
تهیه‌کنندگی این فیلم را ابوالحسن کیوان به عهده دارد.
عکس: الهه حسینی
۲۵۸۲۵۸
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1331328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =