نگرش مردم کردستان به حجاب یک نگاه مثبت است

مسئول بسیج جامعه زنان کردستان گفت: نگاه مردم کردستان در بحث حجاب یک نگاه مثبت است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج،  بتول سرکانی در جلسه مدیران کل ادارات و سازمان‌های استان کردستان در راستای طرح ندای فطرت که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد اظهار داشت: امروزه دشمنان ما بسیاری از ارزش‌های دینی و انسانی را مورد هجمه قرار داده‌ و ترویج پدیده‌هایی مانند مد و مدگرایی را در دستور کار قرار داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه طرح ندای فطرت امسال براساس تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اصلاح حجاب جامعه مورد توجه بسیج جامعه زنان قرار گرفته است، افزود: این طرح از ابتدای سال در سطح اقشار جامعه به اجرا درآمده و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج برای اجرای موثر این طرح دوره‌های لازم را دیده و توجیه شده‌اند و همچنین وظایف ارگان‌ها نیز به صورت ماهانه مشخص شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان کردستان خاطرنشان کرد: رئیس اجرای طرح فطرت در استان کردستان مدیرکل امور اجتماعی استانداری استان است و دبیر اجرای طرح نیز به عهده بسیج جامعه زنان کردستان واگذار شده است.

سرکانی تصریح کرد: نگاه مردم کردستان در  بحث حجاب یک نگاه مثبت است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: ۲۶ دستگاه متولی طرح ندای فطرت با توجه به شرح وظایف خود در استان کردستان فعالیت دارند، اما متاسفانه بعضی از دستگاه های دولتی در این امر کوتاهی می‌کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1332062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =