سرپرست وزارت جهادکشاورزی: حجتی برای حمایت از تولید داخل خیلی هزینه داد

سرپرست وزارت جهادکشاورزی با اشاره به این‌که حجتی بسیار به تولید داخل پایبند است، گفت: او برای این مساله خیلی هزینه داد و تمام هم و غم او این بود که از تولیدات داخل حمایت کنیم که این مساله باید در آینده بیشتر تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عباس کشاورز در مراسم آیین نکوداشت و تجلیل از خدمات محمود حجتی، وزیر سابق جهاد کشاورزی اظهار داشت: توفیقات بخش کشاورزی انکارناپذیر است. آنچه در این بخش اتفاق افتاده، پایداری و تقویت امنیت غذایی است و بنده نیز طرفدار پایداری هستیم، نه تغییر.

وی با اشاره به برخی ویژگی‌های مدیریتی محمود حجتی، افزود: وی به طور دقیق انحرافات را کنترل می‌کرد و گزارش‌های دقیق را از گزارش‌های کمتر دقیق به راحتی تشخیص می‌داد.

سرپرست وزارت جهادکشاورزی با اشاره به این‌که حجتی بسیار به تولید داخل پایبند است، تصریح کرد: وی برای این مساله خیلی هزینه داد، اما تمام هم و غم او این بود که از تولیدات داخل حمایت کنیم که این مساله باید در آینده بیشتر تقویت شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ما باید از این ویژگی‌های اخلاقی و مدیریتی وزیر سابق جهاد کشاورزی درس بیشتری بگیریم، عنوان کرد: حجتی هیچ‌گاه به وضع موجود راضی نبود و همین ویژگی ما را وادار می‌کرد همواره یک گام جلو برویم.

کشاورز با اشاره به این‌که تمام تحلیل‌های حجتی برمبنای شرع مقدس و قرآن بود، گفت: وی با این ویژگی به همه کارکنان دلگرمی می‌داد که کارها را انجام دهند و متوقف نشوند که بنده می‌توانم به این مساله شهادت بدهم.

وی با بیان این‌که خیلی متاسفم که چنین مدیری را در بخش کشاورزی از دست دادیم، گفت: حجتی همیشه به دنبال روان‌سازی، حذف مقررات و تشریفات در بخش کشاورزی بود و تحمل ایشان به دلیل روحیه خدمت‌گذاری خیلی بالا بود و بسیاری از کوتاهی‌ها و نارسایی‌ها و خطاها را اغماض می‌کرد تا ما اصلاح شویم و اقدامات مناسب انجام شود.

سرپرست وزارت جهادکشاورزی اظهار امیدواری کرد: محمود حجتی همچنان به بخش کشاورزی کمک کند؛ چراکه تجربیات و دانش او مورد نیاز این بخش است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1332187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =