سریال «از سرنوشت» از شب یلدا به شبکه ۲ می‌آید

سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان از شنبه ۳۰ آذر جانشین «حکایت‌های کمال» می‌شود.

این سریال کاریست از گروه فیلم و سریال شبکه دو که در سه فصل تولید شده است و داستان آن از رفاقت هاشم و سهراب دو پسربچه‌ پرورشگاهی آغاز می‌شود. آنها از کودکی در این مرکز زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند. آنها که آرزوهای بزرگی را در سر می‌پرورانند، فراز و نشیب‌های زندگی‌شان محور روایت‌ اتفاقات این سریال می‌شود.

در فصل اول «از سرنوشت»، پوریا پورسرخ، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، علیرضا استادی، دارا حیایی، راستین عزیزپور، کیسان دیباج، امیررضا فرامرزی، میترا رفیع، مهرداد فلاحتگر، حبیب دهقان‌نسب، حسین پاکدل و ... نقش‌آفرینی می‌کنند.

راستین عزیزپور و امیررضا فرامرزی دو بازیگر نقش کودک در فصل اول هستند که دارا حیایی و کیسان دیباج ادامه نقش آنها را در سنین جوانی بازی می‌کنند.

به فصل بعدی این مجموعه، بازیگرانی چون علیرضا آرا، شبنم فرشادجو، مائده طهماسبی، سید مهرداد ضیایی، فاطیما بهارمست، فریبا نادری، مهدی صالحی و ... اضافه خواهند شد.

«از سرنوشت» در ۶۰ قسمت به قلم محمدمهدی سلطانی و روح‌الله صدیق نگاشته شده و از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن می‌شود. پنجشنبه‌ها خلاصه هفتگی این سریال در همین ساعت پخش خواهد شد و ساعت بازپخش این مجموعه ۱:۳۰ بامداد، ۱۲:۱۵ و ۱۶:۱۵خواهد بود.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1332710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =