مطالبه مردم استان چهارمحال وبختیاری نوسازی  ناوگان حمل  ونقل می باشد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین گرامیداشت هفته حمل و نقل،رانندگان و راهداری با تاکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین سیاست‌های سازمان راهداری افزایش ایمنی و ظرفیت محورهای مواصلاتی برای سفر ایمن است، گفت: یکی از مطالبات اصلی مردم نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی به خودروهای پیشرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری  ، مجید نظری با اشاره به سیل فرودین‌ماه در استان، افزود: این استان جزو استان‌های پربارش بود و بسیاری از محورهای مواصلاتی دچار آسیب شد.

وی خاطرنشان کرد: از مهرماه با کاهش ۱۱ درصدی بارش نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه بودیم، اما امیدواریم راهداران با آمادگی کامل در محورهای مواصلاتی در زمان بارش برای خدمت‌رسانی حضور داشته باشند.

نظری با اشاره به پیشرفت‌های کشور و چهارمحال و بختیاری در ۴۰ سال گذشته در حوزه راه و راهداری، توضیح داد: قبل از انقلاب اسلامی یک راهدارخانه در استان فعال بود اما هم اکنون ۳۲ راهدارخانه در استان فعال شده است.

وی، مجموعه ناوگان حمل و نقل مسافر در استان را یک هزار و ۸۵۸ مورد و ناوگان حمل و نقل بار را ۷ هزار و ۴۳۳ مورد اعلام کرد و گفت: این تعداد در قبل از انقلاب در حوزه مسافر ۵ مورد و در حوزه بار ۲۷ مورد بوده است.

در این آیین از راهدارن، رانندگان و بازنشستگان و فعالان حوزه حمل و نقل و راهداری تجلیل شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1333595

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =