در سفر به ایروان چگونه اقامتی ارزان داشته باشیم؟

ارمنستان کشوری با پیشینه تاریخی غنی است؛ شهر ایروان خود با تاریخی که حداقل به 3200 سال پیش از میلاد مسیح بر می‌گردد شگفتی‌های زیادی را برای عرضه به گردشگران دارد. سفر به ارمنستان معمولا ارزان‌تر از سفر به بیشتر کشورهای همسایه ایران تمام خواهد شد، اما باز هم برای کاهش هزینه‌های سفر راه‌ حل‌های متعددی وجود دارد.

یکی از راه‌های کاهش هزینه‌های سفر، کاهش هزینه‌های اقامتی است، که بخش عمده آن به رزرو آنلاین هتل در ایروان اختصاص خواهد داشت.

شما با رعایت نکات زیر نه تنها خواهید توانست که هزینه رزور هتل در ایروان ارمنستان را کاهش دهید و در نتیجه اقامتی ارزان را تجربه کنید، بلکه قادر خواهید بود، بلکه با شناخت راه‌های دیگری به جز انتخاب ارزان و بی‌کیفیت برای رزرو هتل ایروان، هزینه‌های هتل خود را به کمترین میزان ممکن نزدیک کنید.

انعطاف پذیری و اقامت در هاستل‌ها

ایروان نیز مانند بسیاری از کشورهای دیگر، دارای هاستل‌هایی برای اقامت ارزان است. اقامت در هاستل به جای اقامت در هر هتل ایروان هزینه‌های اقامتی شما را بسیار کاهش خواهد داد. اما برای اقامت در هاستل‌ها باید بسیار انعطاف پذیر باشید، چون معمولا مجبور خواهید شد تا با چند غریبه در هاستل در یک اتاق اقامت کنید. اگر بیشتر وقت خود را در بیرون از محل اقامت و در گشت و گذار سپری می‌کنید و محل اقامت برای شما حکم خوابگاه را دارد، بهتر است، به انتخاب هاستل فکر کنید. برای اقامت در هاستل بردن حداقل 2 دست ملحفه تمیز را فراموش نکنید.

رزرو هتل ایروان با توجه به مدت اقامت

اگر قرار است، چهار روز یا کمی بیشتر در ایروان اقامت کنید و انعطاف کافی برای اقامت در هاستل‌ها را ندارید و ترجیح می‌دهید که فضای خصوصی و امنی را داشته باشید، برای کاهش هزینه هتل ایروان می‌توانید اقامت در هتل‌های سه و یا چهار ستاره را هم در نظر بگیرید. این‌ هتل‌ها، مخصوصا سه ستاره‌ها هزینه اقامتی بسیاری کمی را به شما تحمیل خواهند کرد، ولی اگر در هتلی سه ستاره اقامت می‌کنید به خاطر داشته باشید که حتما ملحفه و حوله تمیز به همراه داشته باشید.

توجه به صبحانه هنگام رزرو هتل در ایروان ارمنستان

هزینه خرید مواد غذایی در ایروان بالا است، پرداخت برای آن هزینه شما را بسیار بالا خواهد برد، اگر اتاق خود را با صبحانه رزرو کنید، شاید در ابتدا هزینه بیشتری را انجام دهید اما در طول اقامت این هزینه اولیه برای شما مقرون به صرفه خواهد بود.

توجه به موقعیت جغرافیایی هتل ایروان

بنزین در ایروان بسیار گرانتر از ایران است و در نتیجه هزینه رفت و آمد نیز گرانتر از ایران خواهد بود. هزینه‌های رفت و آمد گاهی به قدری زیاد است که اگر آن‌ها را به هزینه رزرو هتل سه ستاره ایروان اضافه کنیم رقمی بالاتر از هزینه اقامت در هتل چهارستاره‌ای که در نزدیکی جاذبه‌های تفریحی و تاریخی قرار دارد، خواهد شد. برای حل این مشکل یا به سراغ رزرو هتل در ایروان با چهارستاره رفته و یا هتل سه ستاره خود را نزدیک ایستگاه وسایل نقلیه عمومی مثل اتوبوس انتخاب کنید.

زمان رزرو هتل در ایروان

زمان رزرو هتل در ایروان از اهمیت بسیاری برخوردار است، اگر شما در فصل کم مسافر ایروان (مثل اواخر پاییز) به این شهر سفر کنید، هزینه کمتری را برای اقامت در این شهر خواهید پرداخت. همچنین اگر رزرو هتل در ایروان را چند ماه قبل از مسافرت خود به ارمنستان انجام دهید، علاوه بر اینکه قادر به استفاده از  تخفیف‌های هتل ایروان خواهید بود، در صورتی کنسلی جریمه بسیار کمتری را نیز (در صورت وجود جریمه) پرداخت خواهید کرد.

انتظار شما از هتل ایروان

یکی از راه‌های سفر ارزان به ارمنستان، کاهش انتظارات خود از امکانات هتل است، به طور مثال اگر شما قرار است چهار روز در ارمنستان بمانید، لازم نیست حتما هتل شما دارای زمین گلف یا تنیس باشد و شاید حتی نیازی به داشتن استخر و باشگاه نداشته باشید. گاهی داشتن یک اتاق خوب و تمیز کوچک بهتر از اتاقی بسیار بزرگ با هزینه‌ای بسیار بالا است. لازم نیست که هتل شما حتما چند رستوران داشته باشد که غذاهای کشورهای مختلف را سرو کند و داشتن یک رستوران کفایت می‌کند.

خدمات رایگان و غیر رایگان هتل ایروان

یکی از راه‌های کسب در آمد هتل‌های ایروان و سایر کشورها از شما ارائه خدمات با هزینه داخلی در هتل است. مثلا ممکن است در هتلی استفاده از استخر رایگان بوده و در هتل دیگر برای استفاده از آن مجبور به پرداخت مبلغی شوید. پس بهتر است قبل از سفر امکانات رایگان هتل‌های مختلف را بررسی و کنترل کنید، سایت‌های معروفی مثل آگوندا و تریپ ادوایزر، تجربه‌های مسافرین قبلی را در اختیار شما قرار خواهند داد. قبل از استفاده از خدمات هتل بهتر است از پذیرش در مورد رایگان و یا غیر رایگان بودن آن سوال کنید.

گول پرداخت در هتل را نخورید!

معمولا بعضی از هتل‌ها گرفتن هزینه‌های اقامتی را به پس از اقامت موکول می‌کنند و هزینه‌ را به دلار و یا یورو از شما می‌گیرند پس گول نخورید و رزرو خود را از طریق سایتی معتبر در ایران انجام دهید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1333655

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =