ششمین جشنواره ملی «ایده‌های برتر و اختراعات مدیریت شهری» برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز از برگزاری جشنواره ملی ایده‌های برتر و اختراعات مدیریت شهری با همکاری بنیاد ملی نخبگان و سایر دستگاههای مرتبط خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، بهرام ایران نژاد اظهار داشت: به دنبال برگزاری موفق جشنواره‌های ملی ایده‌های برتر و اختراعات مدیریت شهری و استقبال چشم‌گیر مخترعان، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه و همچنین صاحبنظران و افراد صاحب ایده از این جشنواره در سال‌های گذشته، ششمین جشنواره ایده‌های برتر در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

او با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی و کلان شهر تبریز در ردیف های اول تولید علم در سطح کشور قرار دارند، افزود: جشنواره ایده‌های برتر با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی و نوآوری در میان دانشگاهیان و گردآوری ایده‌های برتر کارآفرینانه و نوآورانه در سطح استان و کشور، برگزار می‌شود.

ایران نژاد تصریح کرد: شهرداری تبریز در نظر دارد در صورت امکان برای اولین بار از شهرهای کشور های همجوار که با شهر تبریز پیوند خواهر خواندگی دارند برای شرکت و معرفی ایده ها و ابتکارات خلاق در زمینه مدیریت شهری در این جشنواره دعوت به عمل آورد.

او اظهار کرد: فراهم کردن زمینه برای ایجاد کسب‌ و کارهای دانش‌بنیان و نوآور، شناسایی، ارزیابی، تشویق و حمایت از صاحبان ایده‌های خلاقانه با رویکرد تجاری‌ سازی نوآوری‌ها و در نهایت حرکت در راستای تحقق دانشگاه‌های کارآفرین از مهم‌ترین آرمان‌های این جشنواره است.

این جشنواره در محورهای شهرسازی، عمران شهری، سیما، منظر و فضای سبز شهری، ایمنی، سلامت و محیط زیست شهری، شهر هوشمند، حمل و نقل و ترافیک شهری، فرهنگ پذیری شهری و سرمایه گذاری و اقتصاد شهری برگزار می‌شود و ایده پردازان می‌توانند از دهم دی ماه و  حداکثر تا آخر روز پنجشنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۳۹۸ ایده‌های خود را به آدرس اینترنتی pishnahadat.tabriz.ir ثبت کنند. در پایان این جشنواره و در مراسم اختتامیه، به ایده‌های برتر و اختراعات انتخاب‌شده در هرکدام از محورهای جشنواره جوایزی اهدا خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1333818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =