کرج یکی از مناطق سرمایه گذاری شده دشمن در آشوب های اخیر بود

اقتصاد برخط نوشت: دادستان کل کشور بیان کرد: کرج و اطراف کرج یکی از مناطقی بود که دشمن در آشوب های اخیر سرمایه گذاری کرده بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری بعد از ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه دادستان جدید و سابق مرکز استان البرز، اظهار کرد: موضوع امنیت یکی از موارد مهم برای هر جامعه است که در  سایه این امنیت است که توسعه و پیشرفت نیز بوجود می آید.

وی با بیان اینکه امنیت در جامعه حکم اکسیژن را دارد، افزود: دشمنان از ابتدای انقلاب تا کنون تلاش بسیاری برای بر هم زدن امنیت جامعه کردند که آشوب های اخیر نیز از جمله برنامه ریزی های آنها بود که در هر برهه این نقشه ها با درایت مردم و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری نقش بر آب می شود.

دادستان کل کشور بیان کرد: کرج و اطراف کرج یکی از مناطقی بود که دشمن در آشوب های اخیر سرمایه گذاری کرده بود.

منتظری با عنوان اینکه دشمنان نشان دادند که برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران از هر حربه ای استفاده می کنند، تصریح کرد: راه علاج رفع این توطئه ها مذاکره نیست بلکه نیاز به مقابله و ایستادگی است، خیال خام دشمنان این است که میتوانند مردم ایران را از پای درآورند.

وی خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات موجود در کشور  باید تدبیر و برنامه‌ریزی حساب شده براساس اصول علمی داشت، ایستادگی در مقابل دشمن با یک ‌استراتژی و برنامه مدون و تدبیر حکیمانه ممکن است، نباید تنها  با شعار و حرف زدن  چرا که اینکار دردی را از مشکلات درمان نمی کند.

دادستان کشور خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را اقتصاد مقاومتی خوانده است و مجلس باید در این راستا قانون وضع کند و مجریان نیز در چارچوب چیده شده اقدام و عمل انجام دهند.

منتظری با اشاره به اینکه قرارگاه اقتصاد مقاومتی در کشور و به تبع آن در استان ها تشکیل شده است و با وجود این قرارگاه نباید این مشکلات در کشور وجود داشته باشد، خاطر نشان کرد: مردم ما نشان دادند هرگاه که در حوزه ای وارد شدند موفق شدند و باید در حوزه اقتصادی نیز زمینه مشارکت مردم را فرآهم کنیم.

وی با عنوان اینکه شکلات مربوط به واگذاری‌ها یکی از این موضوعات بود که آسیب‌هایی را به همراه داشت، اذعان کرد:  دشمن در حال هزینه‌کرد در کشور است و توسط عوامل نفوذی خود پول خرج می‌کند تا کشور را ناامن کند،که این هزینه ها از سوی  برخی شیوخ عرب برای ایجاد نا امنی در کشور به برخی از عوامل نفوذی ‌تزریق می‌شود.

دادستان کل کشور بیا کرد: دستگاه های امنیتی باید در خصوص برخی مباحث امنیتی، اطلاعاتی و توطئه‌های دشمن در جامعه آگاهی رسانی کنند.

منتظری از کشف تعداد زیادی اسلحه‌ در انواع مختلف از عناصر اغتشاشگر ‌در مدت اخیر خبرداد و عنوان کرد: در آشوب های جدید نیروی انتظامی بیشترین آسیب‌ها را متحمل شد و تعداد زیادی از کارکنان ناجا در این حوادث زخمی و شهید شدند.

وی  با عنوان اینکه مردم باید با آگاهی در برابر هجمه های دشمنان که عمده آنها فشار های روانی و دروغ پردازی های مجازی است بایستند، گفت: برخی از عناصر داخلی با اسلحه دشمن اقدام به کشتن مردم شدند و در فضای های مجازی خود آن را به پای نظام نوشتند.

دادستان کل کشور گفت: وظیفه دادستان عدم اجاره نفس کشیدن به اخلال گران نظم جامعه است، البرز یکی از استان های مهم کشور است که دادستان ها باید در این استان تلاش های ویژه ای برای احقاق حقوق مردم داشته باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1334058

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =