انتظار برای بازگشت دوباره علی کریمی به بوندسلیگا در دیدار شالکه و نونبرگ نیز به سرانجام نرسید.

فیلیکس ماگات در این بازی خانگی هم ترجیح داد جادوگر را در لیست 18 نفره تیم قرار ندهد تا برای همه این ابهام شکل بگیرد که چرا او علی کریمی را جذب کرده است. کریمی برای اولین بار داری شالکه و دورتموند روی نیمکت نشست اما بعد از آن به دلایلی دیگر جایی روی نیمکت نداشت.

جادوگر از این بابت اصلا ناراحت نیست و می گوید، این طبیعی است که بیرون باشد چون حضور در بوندسلیگا به این راحتی نیست. کریمی این روزها برنامه خاصی به جز تمرین و کار با اینترنت ندارد و در خانه جدید خودش مستقر شده است. جادوگر به احتمال فراوان یک شروع ویژه در آلمان خواهد داشت، شروعی که بی شک او را روی جلد رسانه های ایران بازمی گرداند. 4 روز دیگر شالکه 04 در ادامه رقابت های جام حذفی آلمان یک دیدار فوق العاده حساس مقابل بایرن مونیخ خواهد داشت که کریمی به احتمال فراوان در این مسابقه حاضر می شود. فیلیکس ماگات در جریان تمرینات با کریمی صحبت کرده و به او گفته است که در بازی بایرن مونیخ قصد دارد از او استفاده کند. ماگات در این ایام به دلیل فشاری که هواداران روی او بابت خرید کریمی و کاریستئاس ایجاد کردند، ترجیح داد کریمی را زود بازی ندهد و با سیاست خاصی جلو برود. او به مدیر برنامه های کریمی توضیح داده، تنها در شرایطی از او استفاده می کند که مطمئن شود این بازیکن در آمادگی کامل به سر می برد.

ماگات معتقد است تنها بازی خوب علی کریمی می تواند اوضاع را به نفعش تغییر دهد اما در غیراینصورت فشارها بر روی او و ماگات بیشتر خواهد شد. کریمی در این باره به دوستان نزدیکش می گوید: «تمرینات سخت بدنسازی را پشت سر می گذارم و از بازی بایرن مونیخ به احتمال زیاد بازی می کنم.» جادوگر در این مدت به تمرینات سنگین بدنسازی مشغول بود که باعث شده تا از نظر بدنی در شرایط مطلوب تری قرار بگیرد. به گفته خود او، در حال حاضر هیچ مشکلی ندارد و می تواند با آمادگی کامل برای شالکه به زمین برود. کریمی آخرین بار در سال 2007 با پیراهن همین بایرن به زمین رفت و بعد از آن از به خاورمیانه بازگشت. در واقع او بعد از نزدیک به 4 سال دوباره پیراهن یک تیم آلمانی را در یک بازی رسمی به تن خواهد کرد. او در هفته سی و چهارم فصل 2007-2006 با بایرن مونیخ مقابل ماینتس قرار گرفت که دومین بازیکن برتر زمین بود. او با دریافت نمره 2.5 بعد از مهمت شول بهترین بازیکن زمین بود و یک گل نیز به ثمر رساند تا بایرن آن مسابقه را 5 بر 2 ببرد. حالا او به عضویت شالکه در آمده و به احتمال بسیار زیاد روز جمعه آینده با پیراهن این تیم مقابل بایرنی بازی خواهد کرد که آخرین بار با پیراهن همین تیم به میدان رفت.

40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 133413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =