چه کسی زیر گوش کالدرون علیه بیرانوند می‌خواند؟

انتشار عکس پانادیچ در استوری اینستاگرام بیرانوند معنی خاصی داشت؟او دلتنگ مربی سابق خودش شده یا اینکه خواسته پیامی را به هوادارانش بدهد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛رابطه بین بیرانوند و کالدرون شکر آب است.یکی از بهترین دروازه بان های آسیا یکی – دو بازی است که روی نیمکت ذخیره ها نشسته.در ابتدا گفتند بیرو مصدوم است اما وقتی فردای بازی با سایپا به راحتی تمرین کرد و در بازی دوستانه هم به میدان رفت خیلی ها متوجه اختلاف او با سرمربی شدند.اما چه کسی باعث شده تا رابطه بیرو و کالدرون هر روز بدتر از دیروز شود؟
یک نفر در پرسپولیس که اتفاقا با بیرانوند هم به مشکل خورده مدام زیر گوش کالدرون زمزمه می کند.اگر نه چه دلیلی دارد که او یکدفعه بهم بریزد و با حالتی عصبی تمرین تیم را ترک کند؟حال بیرانوند این روزها زیاد خوش نیست و شاید یک تمرین درست و حسابی هم نکرده است.او البته نشان داده که در این روزهای ناخوشی حسابی دلتنگ یک نفر است؛یعنی پانادیچ،مربی سابق خودش در پرسپولیس.چه اگر این طور نبود در صفحه اینستاگرامش و در این چند روز،فقط عکس این مربی را استوری نمی کرد! بیرانوند دلتنگ است یا اینکه دارد از این طریق پیامی را به هواداران می دهد،کسی چیز زیادی نمی داند؟

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1334235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
    5 1
    بیرانوند همون بود که به هوارداراش گفت کلاغ؟!!
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
    4 3
    متاسفانه مدیریت اشتباه یعنی اینکه کلی ارز هزینه بشه تا یک دروازه بان خارجی نه چندان شناخته شده روی نیمکت مگس بپراند و از طرف دیگر کسی مثل بیرانوند روی نیمکت بنشیند در حالی که میتوان با ترانسفر آن به خارج کشور هم ارز آوری کرد و هم باعث پیشرفت او شد!
  • GB ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
    6 1
    خود بیرانوند. هنوز نفهمیده اید این بشر رفتارهای معقولی ندارد؟
  • علی US ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
    5 0
    وقتی میگفت طلب کالدرون رو من میدم باید فکر عصبانیت مربی رو هم میکرد.