پاشازاده: شک ندارم آن صحنه پنالتی بود/ داوران لحن خود را درست کنند

سرمربی شهرداری ماهشهر می‌گوید: بازی خیلی جذاب بود و می‌توانست جذاب تر باشد که نگذاشتند. اگر آن پنالتی گرفته می‌شد جریان بازی طور دیگری می‌شد.

به گزارش "ورزش ‌سه"، مهدی پاشازاده بعد از شکست مقابل پرسپولیس در جام حذفی مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت: خدا را شکر سربلند بودیم. دیشب گفتم ما دست و پا بسته نیستیم. به هر حال پرسپولیس شرایطش با تیم لیگ دویی یکسان نیست. بازی خیلی جذاب بود و می‌توانست جذاب تر باشد که نگذاشتند. اگر آن پنالتی گرفته می‌شد جریان بازی طور دیگری می‌شد. اما آقای داور اعتقاد داشت هیچ اتفاقی رخ نداده است. فیلم بازی هست و ما می‌توانستیم نتیجه را مساوی کنیم و سرنوشت بازی عوض می‌شد. من از بازیکنانم راضی هستم و تلاش خودشان را کردند. افتخار می‌کنیم به ماهشهر و از آبادان تشکر می‌کنیم بابت میزبانی اما در شهر خودمان بهتر عمل می‌کردیم. قبل از گل اول موقعیت‌های ما بهتر از پرسپولیس بود و اگر بهتر عمل می‌کردیم‌، می‌توانستیم به گل برسیم.

وی در خصوص شرایط تیمش نیز گفت: این تیمی که می‌بینید من در سه ماه جمع کردم و از تیم پارسال فقط 3 نفر ماندند. ما به هماهنگی لازم نرسیده‌ایم و علاوه بر آن 3 مصدوم داشتیم که بازیکنان جوان را جایگزین کردم. از لحاظ قدرت بدنی نمی‌توانیم با لیگ برتری‌ها رقابت دهیم. اما کار می‌کنیم تا بهتر شویم. تیم‌های من همیشه در نیم فصل دوم بهتر بوده‌اند الان هم همین خواهد شد. 

پاشازاده درباره شانس شهرداری ماهشهر برای صعود به لیگ یک گفت: امیدوارم که این اتفاق رخ بدهد. نمی‌توانم بگویم حتما می‌شود اما ما تمام سعی و تلاش خود را می‌کنیم و هدف شهرداری همین است.

سرمربی شهرداری ماهشهر در مورد غیبت داور پشت دروازه در مسابقه امروز و هم‌چنین صحنه مشکوک به پنالتی گفت: فیلم بازی را خود من دیدم. در آن صحنه توپ از پای بازیکن جدا شد و پای بازیکن من را زدند و قطعا پنالتی بود. اصلا شکی ندارم پنالتی بود اما باخت خود را به گردن داور نمی‌اندازیم. در خصوص کمک داور اضافی هم سازمان لیگ باید پاسخ بدهد نه ما. به هر حال بازی تمام شده و اعتراض بنده بازی را برنمی‌گرداند. من فقط یک صحبتی می‌خواهم بگویم که این شغل شما است یک مقدار لحن خود را درست کنید. بشین، بفرما و بتمرگ یک معنی دارد. اما باید روانشناسی کنید تا چگونه با بازیکن و مربی برخورد کنید. من اگر این بازی را می‌بردم به نفع تیم و خودم می‌شد و با یک تصمیم داوری همه چیز تحت الشعاع قرار گرفت اما آن‌ها هم انسان هستند و اشتباه می‌کنند.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1334443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
    0 0
    شک ندارم اون صحنه آفساید بود که گرفته نشد و پنالتی شد.