آموزش های مهارتی به ۱۰۴۷ مددجوی کهگیلویه و بویراحمد ارائه شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: آموزش های مهارتی، فنی و حرفه ای به یک هزار و ۴۷ مددجوی زیر پوشش کمیته امداد این استان از ابتدای امسال تاکنون ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، قباد مبشری  اظهار داشت: هدف از این اقدام مهم ترویج هر چه بیشتر فرهنگ کار و تلاش بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

وی افزود: اعتباری افزون بر ۳۲۲ میلیون ریال برای ارائه آموزش های مهارتی، فنی و حرفه ای به این تعداد مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آموزش ‌های مهارتی، فنی و حرفه‌ ای در سه سطح به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان ارائه می شود.

مبشری عنوان کرد: این سه سطح شامل مقدماتی با هدف ترویج فرهنگ کار و تلاش، پایدارسازی و توسعه اشتغال و کسب مهارت ‌های فنی و ایجاد فرصت ‌های شغلی است.

وی ابراز داشت: ارائه آموزش‌ های مهارتی، فنی و حرفه ‌ای به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد گامی مهم برای پایدارسازی مشاغل آنان خواهد بود.

مبشری گفت: ۸۳ نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای امسال تاکنون و با اعتباری افزون بر ۶۶۲ میلیون ریال از طریق مراکز کاریابی این استان جذب بازار کار شده ‌اند.

وی اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد بسته ‌های تشویقی برای کارفرمایان و مراکز کاریابی جذب کننده مددجویان زیر پوشش به بازار کار در نظر گرفته که شامل پرداخت حق بیمه مددجو به مدت ۲ سال و پرداخت تسهیلات قرض‌ الحسنه است. 

۱۰۳ هزار و ۷۲۵ نفر در قالب ۴۰ هزار و ۸۲۳ خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1335482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =