علی سعدالدین :شرکتهایی چون شرکت شیرین نوین همچنان مقتدرانه در صحنه حضور دارند

بمنظور بازدید دوره ای از شرکتها و برطرف کردن مشکلات احتمالی آنان مدیر کل گمرک استان به همراه تعدادی ازکارشناسان از شرکت شیرین نوین بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان در این بازدید جناب آقای شقاقی مدیر عامل محترم شرکت شیرین نوین ضمن خیرمقدم اطلاعاتی را در زمینه فعالیت شرکت ارائه داد .

آقای شقاقی توضیح داد : شرکت شیرین نوین اولین واحد تولیدی خود را در سال ۱۳۸۳ با یک خط تولید و ظرفیت سالانه ۱۲۵ تن  انواع کیک راه اندازی کرد  و در مدت کمی شرکت توانست با بیش از ۳۴۰ هزارتن تولید و اشتغال زایی بیش از ۵ هزار نفر فعالیت خود را ادامه دهد که این گروه تولیدی در نوع خود کم نظیر و یا حتی بی نظیر است زیرا این مجموعه بدون داشتن هر گونه شریک و سرمایه گذار و عدم اخذ تسهیلات بانکی به این موفقیت دست یافته است .

مدیر عامل شرکت شیرین نوین اظهار داشت فاز چهارم شرکت که اولین کارخانه رباتیک ایران می باشد توان تولید انواع شکلات ، بیسکوئیت ، ویفر ، کوکی ، کیک ، محصولات غذایی و غیره را دارد و یکی از بزرگترین کارخانه های شیرینی و شکلات کشور می باشد که در شهریور سال ۹۸ افتتاح شد.

لازم بذکر است که شرکت شیرین نوین محصولات خود را به صورت تمام اتوماتیک تولید می نماید و تحریم های ناعادلانه، عدم ثبات ارز و عدم دسترسی آسان به مواد اولیه از مشکلات شرکت می باشد .

در ادامه بمنظور آشنایی از روند تولیدمدیر کل گمرک استان و هیئت همراه به همراه مدیر عامل شرکت شیرین نوین از قسمت های مختلف کارخانه بازدید بعمل آوردند .

در پایان علی سعدالدین ضمن تشکر و قدردانی از تلاشهای مدیریت محترم شرکت گفت : یکی از اولویت های کاری مدیر و مسئولین گمرک استان دیدار و بازدید از شرکتها می باشد تا با شنیدن مشکلات احتمالی در مسیر صادرات و تولید و ... در جهت رفع آنها قدم بردارد 

سعدالدین تصریح کرد : با توجه به تحریمهای ضالمانه بر علیه ایران و مشکلات اقتصادی و ارزی در کشور بسیار خرسندیم که شرکتهایی چون شرکت شیرین نوین همچنان مقتدرانه در صحنه حضور دارند و به تولید کشور کمک می کنند و جای مباهات دارد که این شرکت با ایجاد مجتمع های جدید دیگر در صنایع غذایی  و غیره  در جهت اشتغالزایی جوانان این سرزمین قدم بر می دارد و گمرک استان نیز یکی از مهمترین اهداف کاری خود را خدمت و حمایت از تولید کنندگان گرانقدر و فعالین اقتصادی می داند وتمام تلاش خود را برای کمک به واحد های تولیدی انجام می دهد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1335603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =