هشدار مقام بلندپایه ارتش درباره توطئه دشمنان در فضای مجازی و تلاش برای براندازی نظام

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی ارتش همیشه آماده بوده و در حال حاضر نیز در آمادگی کامل به سر می برد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش روز پنجشنبه در مراسم اختتامیه دومین همایش زوج‌های آسمانی نیروی دریایی ارتش در مشهد، با بیان این‌که «حضور ما در دریا آمادگی کامل نیروی دریایی ما را به دشمن نشان می‌دهد»، افزود: ما همیشه آماده بوده و هستیم؛ لذا در حال حاضر به حدی آمادگی داریم که اگر بگویند در حال حاضر باید در رزمایش شرکت کنید، آماده‌ایم.

وی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس کشورهای بسیاری از صدام حمایت می‌کردند اما در پایان این دشمن بود که شکست خورد و کشور ما نیز عزتمندانه و سربلند پیروز شد.

وی با تاکید بر این‌که «نیروی دریایی ارتش نقش مهمی در پیروزی هشت سال دفاع مقدس داشت»، اظهار کرد: جنگ اقتصادی امروز خیلی سخت‌تر از جنگ‌های نظامی و رو در رو است. دشمن از هر چیزی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: امروز نیز دشمن با شایعه پراکنی در فضای مجازی خواهان ایجاد تفرقه و دو دستی در جامعه است؛ لذا باید نسبت به همه هجمه‌های دشمن آگاه‌تر از قبل باشیم تا بتوانیم نقشه‌های شوم این شیطان بزرگ را خنثی کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در زندگی مشترک هر چقدر آموزه‌های دینی محکم‌تر باشد پایه‌های زندگی قوی‌تر و استوارتر خواهد بود.

وی با اشاره به همایش زوج‌های آسمانی نیروی دریایی ارتش هم گفت: در مسیر زندگی مشترک پایبند بودن به تعهد بسیار مهم است و در این زمینه هر چه آموزه‌های دینی محکم‌تر باشد زندگی بادوام‌تر است.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1335612

برچسب‌ها