حمله حسین شریعتمداری به مسئولان از تریبون نماز جمعه: چه تفاوتی با دشمن دارید؟ شبیه هم هستید/نباید بازیچه دست مرفهین بی‌درد شویم

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه ۹ دی پایان فتنه ۸۸ بود نه تمام همه فتنه‌های دشمن، گفت: ترتیب این فتنه‌ها نشان دهنده این است که دشمن در عرصه‌های دیگر دستش خالی است.

حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان پیش از ظهر امروز (جمعه) در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: از حماسه عظیم ۹ دی، ۱۰ سال است عبور کردیم که ایستگاه پایان فتنه ۸۸ بود و با توجه به شواهد و اسناد موجود به جرأت می‌توان گفت فتنه آمریکایی-اسرائیلی از درون هدایت می‌شد.

وی عنوان کرد: فتنه ۸۸ جنگ احزاب بود که همه دشمنان اسلام اختلافات ظاهری را کنار گذاشتند و به این نتیجه رسیدند که باید با یکدیگر یکصدا شوند. در فتنه ۸۸ همه آمده بودند. برخی از جریان‌های داخلی، بهایی‌ها، منافقین، کومله، نهضت آزادی و ملی‌گراها و حتی تکفیری‌های بیرون آن زمان هم وارد ماجرا شدند. اوباما رسما حمایت می‌کرد. تونی بلر و مرکل رسما حمایت می‌کردند.

اهم صحبت‌های او را به نقل از مهر و تسنیم بخوانید: 

* از مدت‌ها قبل همه شرایط را فراهم کرده بودند و ده‌ها نفر از مسئولان عالی رتبه سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه تحت عنوان اساتید دانشگاه وارد کشور شده بودند و با کسانی که قرار بود در فتنه نقش داشته باشند جلسات آموزشی گذاشتند. اینها اسناد موجود هستند که نمی شود آن ها را تکذیب کرد.

* آقای «جان کین» عضو MI۶ دوبار به ایران آمده بود و جلسات آموزشی داشتند.

*رادیو اسرائیل فقط یک رادیو بود و از چند ماه قبل از وقوع فتنه سایت خود را راه اندازی کرد. سایت دیگری از ۴ ماه قبل از فتنه برنامه فارسی دایر کرد. بی‌بی‌سی اصلا برنامه فارسی تا قبل از آن نداشت. این یعنی همه آمده بودند.

*دشمن قبل از هرچیز به دنبال میانجی است. میانجی باید توسط دشمن شکار شود. میانجی باید قبلا در نظام مسئولیت داشته باشد و مسئولیتش برای مردم شناخته شده باشد.

*عده‌ای هستند که رسما از اغتشاشگران حمایت می‌کنند. کفش‌دزد را که پیش نماز نمی‌کنند. شما از نقل قول می‌توانید بشناسید.

*وقتی ۵۰۰ اتومبیل لوکس با کارت بازرگانی یک خانم روستایی وارد می‌شود و ما با یک مسئول تماس می‌گیریم و می‌گوییم مگر کارت بازرگانی‌ها را چک و کنترل نمی‌کنید او در پاسخ به ما گفت؛ آقای فلانی گفت به شما مربوط نیست.
*«ریچارد نفیو» مسئول خزانه داری آمریکا کتابی تحت عنوان هنر تحریم آمریکا دارد و در سوالی مبنی بر اینکه چرا کالای لوکس را تحریم نکردید گفته است، زیرا می خواهیم اول، تتمه ارزی که در ایران است خارج شود. دوم اینکه وقتی کالای لوکس و ده‌ها میلیون پورشه وارد می شود و ثروتمندان آنها را می گیرند مردم دچار ناامیدی شوند و رسما فاصله طبقاتی بوجود آید.

* ما در جایگاه برجسته‌ای هستیم، دشمن در مجلس دست به ترور زد و ما در شرق فرات با موشک‌های نقطه زن پاسخ آنها را دادیم. آنها کشتی ما را توقیف کردند کشتی آنها را توقیف کردیم با این اقتداری که داریم نباید بازیچه دست مرفهین بی‌درد شویم.

 اسلام با مرفهین بی‌درد سر سازش ندارد. آقای وزیری که ثروت اعلامی‌ات هزار میلیارد است، حق نداری در جایگاه مسئولی باشی. کار خودت را بکن اما اینجا جای تو نیست.

*سوال من این است که آقایان! نگاه شما در عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی چه تفاوتی با دشمن دارد؟ تفاوتی ندارد، شما شبیه هم هستید. آقا! مالک اشتر دیگر بر نمی‌گردد، دیدید که برنگشت، علی زمان اجازه نداد و نمی‌دهد.

۲۱۷۲۱۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1335716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =