وضعیت استقلال هر روز پیچیده‌تر می‌شود

باشگاه استقلال در یکی از عجیب‌ترین دوره‌های تاریخ خود قرار دارد و تکلیف سرمربی این تیم هنوز مشخص نیست. فرهاد مجیدی هم با انصراف از حضور در استقلال وضعیت را پیچیده‌تر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روزهای اخیر اخبار زیادی درباره سرمربیگری فرهاد مجیدی در استقلال شنیده می‌شد و بسیاری بازگشت او به نیمکت استقلال را قطعی می‌دانستند. اتفاقی که انتقادات شدید هوادران استقلال از این پیشکسوت محبوب را به همراه داشت و مجیدی در روزهای اخیر مورد حملات بسیاری از طرف استقلالی‌ها قرار گرفت. با این حال پست اینستاگرامی مجیدی و انصراف او از حضور روی نیمکت استقلال باعث شد هواداران استقلال از این اقدام او خوش‌حال شوند و از فرهاد تشکر کنند.

از طرف دیگر انصراف مجیدی و پس از آن اسکوچیچ ابهامات پیرامون نیمکت استقلال را بیشتر از گذشته کرد و وضعیت سرمربی آینده استقلال هنوز مشخص نیست. دیشب هم خلیل‌زاده اعلام کرد علی خطیر قرار است دوباره با استراماچونی مذاکره کند تا سرمربی ایتالیایی استقلال که رابطه خوبی با معاون سابق باشگاه دارد راضی به بازگشت. اگر استراماچونی به استقلال برگردد تکلیف نیمکت این تیم مشخص خواهد شد ولی در صورت عدم بازگشت او، هیچ گزینه‌ای برای نیمکت آبی‌ها وجود ندارد و شاید هواداران استقلال به اجبار دوباره دست به دامان مجیدی شوند! در واقع می توان گفت فرهاد با یک پست اینستاگرامی که از نظر خیلی ها هوشمندانه بود، جو را به نفع خود عوض کرده است. 
 

255 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1335852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =