سردار نقدی اگرچه موسوی و کروبی را مستحق شعار «مرگ» مردم دانست اما گفت که توهین به آنها روا نیست.

به گزارش ایلنا، سردار محمدرضا نقدی در حاشیه یادواره شهدای اصناف در پاسخ به سوالی که به تحریم وی از سوی آمریکا اشاره داشت، گفت: ایالات متحده یک کشور دچار ورشکستگی اقتصادی است و هر انسان عاقلی که پولی داشته باشد در آمریکا سرمایه‌گذاری نمی‌کند و ثروت خود را به آنجا نمی‌برد بلکه به جای امن‌تری می‌برد. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به اینکه از سوی آمریکا مورد تحریم قرار گرفته است خندید و گفت: اگر من ثروتمند بودم حتما پول خود را در آمریکا نمی‌گذاشتم و در کشورامنی می‌گذاشتم. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مورد خبری مبنی بر اینکه وی همچنین حدود سه ماه قبل از سوی دولت روسیه نیز مورد تحریم قرار گرفته بود ، تصریح کرد: ما نیازی به اینها نداریم که ما را تحریم می‌کنند. از سوی دیگر افتخار سربازی در جمهوری اسلامی ایران است که همه ابرقدرتها در برابر آن متحد می‌شوند. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین در پاسخ به سوال دیگری که به حصر خانگی دو کاندیدای انتخاباتی و افراط و تفریط‌های ناشی از آن اشاره داشت گفت: همه باید اعتدال را رعایت کنند و افراط و تفریط صحیح نیست. هیچگاه نباید در نظام اسلامی دهان خود را به توهین باز کنیم. ما نیز باید عدالت و تقوا را رعایت کنیم. 

سردار نقدی افزود: اما آنهایی که به ضد انقلاب پیوسته‌اند و در صف ضد انقلاب از رسانه‌های بیگانه دستور می‌گیرند مستحق شعار مرگ مردم هستند. اما در هر حال توهین به هیچ کس حتی آنها روا نیست. 

/30111

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 133618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۹
    3 0
    ببين كي اين حرفو مي زنه؟
  • بدون نام IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۹
    1 0
    سردار نقدی و دیگر فرماندهان محترم باید بتدریج فضای سیاسی کشور را به سمت تعادل ومنطق سوق دهند وحدت و برادری تنها ضامن بقا و تداوم انقلاب اسلامی است از تندروی و شعارهای افراطی نتیجه ای حاصل نمی شود این نوع صحبتها خوب است و باید بیشتر شود .
  • شیراز IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۹
    1 0
    عجب!!؟؟
  • مهدی IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
    0 0
    بابا خدا عمرت بده . یکن بیاد تو این وضعیت فضا رو آروم کنه
  • بدون نام IR ۰۱:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
    1 0
    باید زودتر اینکارو میکردن ولی خداروشکر اینکارو کردن