تابلو بوم علاوه بر زیباسازی دکوراسیون داخلی، هدیه مناسب محسوب شده که با قیمت مناسب یک هدیه بسیار زیبا و ماندگار برای عزیزانتان است. می توانید تصاویر عزیزانتان را روی تابلو بوم درج کرده و به آن ها هدیه دهید.

اگر به دنبال هدیه خاصی برای افراد هستید ما به شما خرید تابلو بوم را پیشنهاد می دهیم. دلیل این امر واضح است، زیرا از طرفی بوم ارزان و روشی چاپی مقرون به صرفه محسوب می شود  و از طرف دیگر هدیه ماندگاری را برای مخاطبان تهیه کرده اید. از لحاظ زیبایی و طرح های انتخابی برای تابلو بوم بی همتا است.

https://decorazin.ir/assets/img/resume/19041802_300X.jpg

اما تابلو بوم چیست؟

تابلو بوم که به نام کنواس نیز مشهور است، نوعی از پارچه های مخصوص نقاشی است که تصاویر زیبا را بر روی آن درج می نمایند. داشتن قالب و چارچوب ویژگی ممتاز تابلو بوم بوده که آن را برای نصب در مکان های مختلف مناسب ساخته است.

تابلو بوم می تواند همراه با کلاف یا بدون کلاف عرضه شود. در تابلو بوم با کلاف، چارچوب مخصوص در اطراف سطح چاپ شده قرار می گیرد.

تابلو بوم در دکوراسیون داخلی چه نقشی دارد؟

دقت داشته باشید که دیوارها در مکان های مختلف از مورد توجه ترین سطوح محسوب می شود. شخص در ورود به فضاهای مختلف اولین موردی که به چشمش می خورد، دیوارها است. بنابراین زیبایی آن در دکوراسیون داخلی بسیار مورد توجه است. داشتن یک دکوراسیون داخلی زیبا بدون آراستن و زیباسازی دیوارها عملا بدون نتیجه است، تابلو بوم ها ابزاری مناسب برای زیباسازی دیوارها هستند. با نصب تابلو متناسب با دکوراسیون به زیباسازی دکوراسیون داخلی خود کمک نمایید.

https://decorazin.ir/assets/img/resume/18928371_300X.jpg

تابلوها در ارتفاع دیوارها در چشم افراد تاثیر گذار هستند، داشتن تابلوهای عمودی یا افقی می تواند ارتفاع متفاوتی از دیوار را در چشم مخاطب القا کند.

چاپ روی تابلو بوم چگونه است؟

برای چاپ تصاویر روی  بوم از دستگاه های چاپ دیجیتال بهره گرفته می شود. تصاویر با سیستم های چاپی مدرن روی بوم آورده می شود. حال آن که می توان تصویر و نمای کلی را در چند بخش در کنار هم بوسیله تابلو بوم های چند تکه ایجاد کرد.

از آنجایی که تابلو برای دید از نزدیک مورد استفاده قرار می گیرد، داشتن رزولیشن بالا از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو بایستی با دستگاه های چاپ فضای داخلی عملیات چاپ را انجام داد تا بتوان زیبایی مورد نظر را بدست آورده تا مخاطبان از دیدن تابلوها بر روی دیوارها لذت ببرند.

کاربرد تابلو بوم ها چیست؟

از جمله موارد کاربردی استفاده از تابلو بوم را می توان به چاپ تصاویر مختلف اشاره کرد. این تصاویر می تواند تصاویر مناظر و طرح های مختلف سنتی، فشن، کلاسیک، طبیعت و ... و یا تصاویر پیشنهادی خود شما که از واحد چاپی باشد.

برای مناسبت های مختلف می توانید تابلو بوم را هدیه دهید، جشن ها، کادو تولد، ولنتاین، دید و بازدید از دوستان و ... را می توانید با درج تصاویر منحصر به فرد بر روی بوم به خاطره ماندگار در ذهن مخاطب تبدیل کنید که مخاطبان با دیدن این هدایا همواره به فکر شما می افتند.

در زیباسازی دکوراسیون داخلی تابلوها منحصر به فرد هستند. اگر به دنبال روشی ارزان و مناسب برای زیباسازی دکوراسیون داخلی خود هستید، ما به شما تابلو بوم ها با طرح های دلخواه را پیشنهاد می دهیم.

خرید اینترنتی تابلو بوم

روش های مختلفی برای تهیه تابلو بوم وجود دارد، ولی اگر شما به دنبال روشی ارزان و مناسب هستید که در زمان خود صرفه جویی کنید، ما به شما روش خرید اینترنتی را پپیشنهاد می دهیم.

دکور آذین با تجربه بیش از یک دهه در زمینه دکوراسیون داخلی، پوستر دیواری و کاغذ دیواری، چاپ استیکر و خدمات تهیه انواع تابلو بوم امکان خرید اینترنتی را برای مخاطبان فراهم آورده است.

در وب سایت دکور آذین هزاران طرح تابلو بوم برای مخاطبان با سلایق مختلف تهیه شده است. حتی شما می توانید به صورت سفارشی تصاویر دلخواه خود را برای درج بر روی بوم به این واحد داده و در سریعترین زمان ممکن بوم مناسب و دلخواه خود را دریافت کنید.

در وب سایت دکور آذین می توانید به صورت آنلاین قیمت کاغذ دیواری و پوستر دیواری و انواع تابلو بوم ها و ابزار مختلف برای زیباسازی دکوراسیون داخلی را به صورت آنلاین محاسبه نمایید و اقدام به خرید پوستر دیواری و انواع تابلو بوم نمایید.

جهت خدمات تهیه و چاپ انواع تابلو بوم، کاغذ دیواری و پوستر دیواری و تهیه انواع آن می توانید به وب سایت دکور آذین مراجعه کنید و با شماره تماس های ذیل تماس گرفته و با کارشناسان این شرکت مشورت کنید.

شماره های تماس:  02188520793 ، 02188524368 و 09191789332

آدرس وب سایت :  https://decorazin.ir/

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1336247

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =