اشک های ستاره ایرانی سوژه رسانه های مهم دنیا

ورزش سه نوشت:اولین گل ستاره 17 میلیون پوندی برایتون سرانجام روئید تا با این اتفاق بغض 17 ماهه یکی از گران ترین خریدهای تاریخ این باشگاه در جزیره بترکد.

تنها سه دقیقه کافی بود تا علیرضا جهانبخش از زیر فشار کاذب و ویرانگر چندماهه در برایتون خارج شود، فشاری که با ورود گراهام پوتر به جای کریس هیتن ایرلندی بیشتر هم شد چون سرمربی جوان برایتونی ها علاقه ای به استفاده از ستاره ایرانی و 17 میلیون پوندی نشان نمی داد.


اوضاع برای خرید رکوردشکن تابستان گذشته تا جایی غم انگیز پیش رفت که همه در انتظار جدایی این بازیکن در پنجره زمستانی 2020 بودند اما گراهام پوتر در بازی هفته بیستم این فرصت را از ابتدا به ستاره ایرانی خود داد تا قابلیت هایش را به رخ بکشد، فرصتی که جهانبخش نهایت بهره را از آن برد و خیلی زود نامش را به عنوان سومین ایرانی گلزن در لیگ جزیره به ثبت رساند تا ورزشگاه آمکس در آخرین روزهای سال 2019 منفجر شود.


این گلزنی فشار زیادی را از روی دوش علیرضا برداشت تا جایی که با سبک شدن ملی پوش ایرانی، بغض 17 ماهه او بعد از آقای گلی در لیگ هلند با پیراهن آلکمار ترکید تا اشک های علیرضا بعد از ثبت اولین گل برای مرغ های دریایی برایتون به سوژه اصلی رسانه های مهم دنیا تبدیل شود. پیج پرطرفدار433 در اینستاگرام با انتشار آلبومی از شادی غیرمنتظره جهانبخش و اشک های این بازیکن نوشت:« علیرضا جهانبخش نخستین گل لیگ برتر خود را برای برایتون به ثمر رساند و نتوانست اشک های خود را نگه دارد».


در این بین سایر رسانه های مهم دنیا چه در جزیره چه در اروپا چه در آسیا نیز این اقدام علیرضا جهانبخش را به صورت کامل پوشش دادند تا اشک های ستاره ایرانی در ورزشگاه آمکس استادیوم به سوژه ای مهم در واپسین روزهای سال 2019 تبدیل شود. نکته جالب این که در پیج های اینستاگرامی هر رسانه مهمی که به پوشش این اتفاق برای ستاره تیم ملی ایران پرداخته بود با استقبال گسترده کاربران ایرانی روبرو و با کامنت های بسیار زیادی مواجه شد که نشان از پیگیری اخبار توسط آنها داشت.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1336302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    35 3
    خدارو شکر که گل زدی هموطن خوبم..
  • علی IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    6 7
    ملت همیشه در صحنه.
  • قندک IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    11 4
    17 میلیون پوند برای بازی کردن؟؟!!
  • حبیب IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    18 1
    جانم. به امید درخشش در تیم ملی ایران
  • بینام IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
    0 0
    خداروشکر که یه ایرانی خوشحال شد
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
    0 0
    علیرضا ی عزیز و دوست داشتنی خدا را شکر اینجا اول راه است و چشمان ما منتظر درخشش تو